TENDER

24 Fevral

Maliyyə Nazirliyinin Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ MALİYYƏ NAZİRLİYİNİN DÖVLƏT XƏZİNƏDARLIĞI AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1401555071

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi üçün İKT avadanlığın, kompüter, printer və kartriclərin satınalması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi üçün İKT avadanlığın, kompüter, printer və kartriclərin satınalması

Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi üçün İKT avadanlığın, kompüter, printer və kartriclərin satınalması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Monoblok komputer Əlavə № 1 1 ədəd
All-flash saxlanc Əlavə № 1 24 ədəd
Komputer Əlavə № 1 6 ədəd
Monoblok komputer Əlavə № 1 350 ədəd
Scanner Əlavə № 1 60 ədəd
Multifunskiyalı lazer printer Əlavə № 1 25 ədəd
Kartric Əlavə № 1 50 ədəd
Notebook Əlavə № 1 1 ədəd
Monoblok komputer Əlavə № 1 9 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

24.02.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.03.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

31.03.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

01.04.2020 15:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ02CTRE00000000000002728503
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: BİK CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

135 S. Vurğun küçəsi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

iki ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə imzalandığı tarixdən və Avans ödənişi Hesabı təqdim edildikdən sonra 10 (on) bank günü müddətində 30%, mal, iş və xidmətlər təhvil-təslim aktı ilə Satınalan təşkilata təhvil verildikdən sonra 10 (on) bank günü müddətində 70%

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
yoxdur
Rekvizitlər
yoxdur
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
yoxdur
Nizamnamə
yoxdur
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
yoxdur
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
yoxdur
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
yoxdur
 
İxtisas göstəriciləri:
Maliyyə təklifi
55
İştirakçı tərəflər qarşısında qoyulan tələblərə uyğunluq
10
Təklif olunan həll
10
İddiaçının məhkəmə araşdırılmasına cəlb olunmaması
5
Maliyyə vəziyyəti
5
İstehsal-texniki imkanları
5
İddiaçının təcrübəsi
5
Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
5
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 45 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
5
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
İddiaçının təcrübəsi
5
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
İstehsal-texniki imkanları
5
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
Maliyyə vəziyyəti
5
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
İddiaçının məhkəmə araşdırılmasına cəlb olunmaması
5
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
Təklif olunan həll
10
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
İştirakçı tərəflər qarşısında qoyulan tələblərə uyğunluq
10
İddiaçıların tender təklifləri Əlavə 2-də göstərilən amillər əsasında qiymətləndiriləcək.
 

Qiymət təklifi:: 55 bal

Qiymət təklifi
55
Təklifdə onun qüvvədə olması müddəti, qiymət təklifi, malların texniki spesifikasiyası və təqdim olunması müddəti, çatdırılması və ödənişin şərtləri, habelə malların zəmanət müddəti göstərilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Tenderin əsas şərtlər toplusuna Əlavə № 4
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
24.02.2020 - 26.03.2020
Tender təklifinin təminatı
-
Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir. Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Qasımzadə Nazim
İnformasiya Texnologiyaları şöbəsinin müdiri
012 404 4726
012 404 4726

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 24.02.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz