TENDER

18 Fevral

"BAKUBUS" tender elan edir

Təşkilatın adı: "BAKUBUS" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1701622931

Təşkilatın ünvanı: AZ1091, Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

Tender predmeti: Nəqliyyat vasitələrində təmir işləri üçün dəmirçi, bərpa və digər xidmətlərin satınalınması

Tenderin adi: Nəqliyyat vasitələrində təmir işləri üçün dəmirçi, bərpa və digər xidmətlərin satınalınması

Nəqliyyat vasitələrində təmir işləri üçün dəmirçi, bərpa və digər xidmətlərin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Nəqliyyat vasitələrində təmir işləri üçün dəmirçi, bərpa və digər xidmətləri Xidmətlərin ətraflı təsfiri tenderin əsas şətrlər toplusunda verilib 3473 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50116000-1 Nəqliyyat vasitələrinin müəyyən hissələrinə aid texniki və təmir xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.02.2020 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.03.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.03.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ59AZRT38050019440004549002
 
VÖEN: 9900006111
 
Bank: AZƏR-TÜRK BANK ASC Mərkəz filialı
 
Kodu: 501361
 
M/H: AZ02NABZ01350100000000022944
 
S.W.İ.F.T: AZRTAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Sifariş olunandan sonra dərhal

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmələr Sifarişçi tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 30 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədlərin əsli təqdim edilməlidir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sürəti təqdim olunmalıdır, üzərində "Əsli ilə düzdür" qeyd olunmalıdır.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Bankın rəsmi blankında təqdim olunmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədlərin əsli təqdim edilməlidir.
Nizamnamə
Təsdiqlənmiş sürəti təqdim olunmalıdır.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Rəsmi blankda təqdim olunmalıdır.
Rekvizitlər
Rəsmi blankda təqdim olunmalıdır.
 
İxtisas göstəriciləri:
Tender predmeti üzrə təcrübənin olması
Tender predmeti üzrə təcrübənin olması, onun təsdiqi üçün referens siyahısı, qeyd olunan sahə üzrə çalışdıqları şirkətlər barəsində məlumat.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə
3
İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə
Zəmanət müddətinə görə
8
Zəmanət müddətinə görə
Malların (işlərin və ya xidmətlərin) “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
20
Malların (işlərin və ya xidmətlərin) “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
İddiaçının təcrübəsinə görə
5
İddiaçının təcrübəsinə görə
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
4
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə
4
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə
6
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Təklifin ümumi (maksimal) dəyəri, bu Texniki tapşırığın tələblərinə uyğun rəsmiləşdirilir. Xidmətlərin dəyəri Azərbaycan Respublikası manatı ilə ƏDV hesablanmaqla müəyyən edilir. İddiaçının bütün mümkün xərcləri – avadanlıq, inventar, sərfiyyat materialları, əməkdaşların əmək haqqı, xüsusi geyim, seçim mövzusu üzrə xidmətin göstərilməsi ilə bağlı bütün digər mümkün xərclər, o cümlədən ödənilmiş və ya ödənilməsi nəzərdə tutulan vergi və digər məcburi ödənişlər xidmət dəyərinə daxil edilməlidir. Xidmətlərin dəyərinə daxil edilməyən xərclər sifarişçi tərəfindən ödənilməyəcək və İddiaçının təklifinin ümumi qiyməti hesabına ödəniləcəkdir. Hazırkı Seçimin nəticələri üzrə bağlanan Müqavilədə bütün əhəmiyyətli şərtlər qeyd edilir. Xidmətlərin göstərilməsinin dəyəri qətidir və müqavilənin yerinə yetirilməsi zamanı dəyişdirilə bilməz.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı təklif dəyərinin 1% həcmində təqdim olunmalıdır. və zərflərin açılışından sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açılışından sonra 30 bank günü.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ramiq Zeynalov
Satınalma və təchizat şöbəsinin müdiri
99412 404-11-10
99412 404-11-10

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.02.2020 19:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz