Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT NEFT FONDU
Təşkilat VOEN: 9900041961
Təşkilatın ünvanı: AZ1029, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165
Tender predmeti: Mətbəə işlərinin satın alınması
Tenderin adi: Mətbəə işlərinin satın alınması
Mətbəə işlərinin satın alınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Blank | ingilis dilində, A4 formatda, üzərində gerb, ünvan Fondun loqosu ilə (loqonun rəngi panton kraska ilə) | 6000 | ədəd |
Zərf | A5 formatda, ingilis dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) | 4000 | ədəd |
Zərf | A5 formatda, Azərbaycan dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) | 4000 | ədəd |
Zərf | A4 formatda, ingilis dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) | 8000 | ədəd |
Zərf | A4 formatda, Azərbaycan dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) | 8000 | ədəd |
Kassa-mədaxil orderi | ciddi hesabat blankı | 2 | ədəd |
Blank | Azərbaycan dilində, A4 formatda, üzərində gerb, ünvan Fondun loqosu ilə (loqonun rəngi panton kraska ilə) | 8000 | ədəd |
Parça qovluq | tünd göy rəngli, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu | 15 | ədəd |
Kağız qovluq | içi cibli, göy, yaşıl və qırmızı rəngdə, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu (3x200) | 600 | ədəd |
Dəri qovluq | xüsusi iclaslar üçün, qəhvəyi rəngdə, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu fərdi ünvana, içərisində qeyd dəftəri və qələm | 80 | ədəd |
Təbriknamə | tünd rəngdə, dəri, A4 formatında, üstü yazılı, dövlət gerbi, Fondun adı və logosu | 80 | ədəd |
Vəkalətnamə | ciddi hesabat blankı | 100 | ədəd |
Zərf | açıqca formatında | 2000 | ədəd |
Açıqcaların çapı | 9 bayrama və ad günlərinə həsr olunmuş xüsusi dizaynlı, qızılı basma loqo ilə hazırlanmalı (panton kraska ilə) | 2000 | ədəd |
Qeydiyyat jurnalları | müxtəlif formatda, sərt üzlü, sapla tilkili | 100 | ədəd |
Vizit kartları | iki tərəfli, loqo ilə (panton kraska ilə) | 18000 | ədəd |
Roll up | müxtəlif ölşülərdə | 10 | ədəd |
Sertifikat | müxtəlif ölçülərdə | 150 | ədəd |
Açıqcaların içinin yazılışı | mətbəə üsulu ilə, fərdi ünvana yazılmalı | 2000 | ədəd |
Xəzinə kitabı | sərt üzlü, mühasibat hesabatı üçün | 8 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
18.02.2020 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
10.03.2020 10:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
18.03.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
19.03.2020 10:00
İştirak haqqı: 100 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
ÇATDIRILMA YERİ
AZ1029, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra 1 (bir) il ərzində sifarişə uyğun olaraq
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalan təşkilat tərəfindən satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmayaraq aparılacaq
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 50 bal
Qiymət təklifi:: 50 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.02.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz