TENDER

17 Fevral

Dövlət Neft Fondu TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT NEFT FONDU

Təşkilat VOEN: 9900041961

Təşkilatın ünvanı: AZ1029, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165

Tender predmeti: Mətbəə işlərinin satın alınması

Tenderin adi: Mətbəə işlərinin satın alınması

Mətbəə işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Blank ingilis dilində, A4 formatda, üzərində gerb, ünvan Fondun loqosu ilə (loqonun rəngi panton kraska ilə) 6000 ədəd
Zərf A5 formatda, ingilis dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) 4000 ədəd
Zərf A5 formatda, Azərbaycan dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) 4000 ədəd
Zərf A4 formatda, ingilis dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) 8000 ədəd
Zərf A4 formatda, Azərbaycan dilində, üzərində gerb, ünvan, loqo (panton kraska ilə) 8000 ədəd
Kassa-mədaxil orderi ciddi hesabat blankı 2 ədəd
Blank Azərbaycan dilində, A4 formatda, üzərində gerb, ünvan Fondun loqosu ilə (loqonun rəngi panton kraska ilə) 8000 ədəd
Parça qovluq tünd göy rəngli, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu 15 ədəd
Kağız qovluq içi cibli, göy, yaşıl və qırmızı rəngdə, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu (3x200) 600 ədəd
Dəri qovluq xüsusi iclaslar üçün, qəhvəyi rəngdə, üzərində dövlət gerbi, Fondun adı və logosu fərdi ünvana, içərisində qeyd dəftəri və qələm 80 ədəd
Təbriknamə tünd rəngdə, dəri, A4 formatında, üstü yazılı, dövlət gerbi, Fondun adı və logosu 80 ədəd
Vəkalətnamə ciddi hesabat blankı 100 ədəd
Zərf açıqca formatında 2000 ədəd
Açıqcaların çapı 9 bayrama və ad günlərinə həsr olunmuş xüsusi dizaynlı, qızılı basma loqo ilə hazırlanmalı (panton kraska ilə) 2000 ədəd
Qeydiyyat jurnalları müxtəlif formatda, sərt üzlü, sapla tilkili 100 ədəd
Vizit kartları iki tərəfli, loqo ilə (panton kraska ilə) 18000 ədəd
Roll up müxtəlif ölşülərdə 10 ədəd
Sertifikat müxtəlif ölçülərdə 150 ədəd
Açıqcaların içinin yazılışı mətbəə üsulu ilə, fərdi ünvana yazılmalı 2000 ədəd
Xəzinə kitabı sərt üzlü, mühasibat hesabatı üçün 8 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

18.02.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.03.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.03.2020 10:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ84NABZ01360400000000001944
 
VÖEN: 9900071001
 
Bank: Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
 
Kodu: 501004
 
M/H: AZ74NABZ01451700000000001944
 
S.W.İ.F.T: NABZAZ 2C
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1029, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 165

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra 1 (bir) il ərzində sifarişə uyğun olaraq

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalan təşkilat tərəfindən satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmayaraq aparılacaq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Dövlət reyesrindən çıxarış
Surəti PDF formatında yüklənməlidir
Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə
Surəti PDF formatında yüklənməlidir
Rekvizitlər
Müvafiq qaydada təsdiqlənmiş sənəd PDF formatında yüklənməlidir
Nizamnamə
Surəti PDF formatında yüklənməlidir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq qaydada təsdiqlənmiş sənəd PDF formatında yüklənməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Müvafiq qaydada təsdiqlənmiş son 1 (bir) ilə aid maliyyə arayışı PDF formatında yüklənməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Müvafiq qaydada təsdiqlənmiş sənəd PDF formatında yüklənməlidir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq qaydada təsdiqlənmiş sənəd PDF formatında yüklənməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Şirkətin təqdim etdiyi hüquqi sənədlər əsasında qiymətləndiriləcək
İddiaçının müvafiq sahədə peşəkarlığının, iş təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin və etibarlığının olması.
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi və maliyyə vəziyyəti barədə təqdim etdiyi sənədlər əsasında qiymətləndiriləcək
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Sifarişlərin verilən dizayna uyğun və keyfiyyətlə hazırlanmasına dair yazılı zəmanətin verilməsi
20
Təqdim edilən sənəd əsasında
Təcili sifarişlərin gün ərzində içrasına dair yazılı zəmanətin verilməsi
20
Təqdim edilən sənəd əsasında
Ümumi sifarişlərin qısa müddət ərzində (maksimum 5 iş günü) hazırlanması
10
Tələb olunan müddətə uyğun qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Təklif edilən qiymətə bütün vergi, rüsum və xərclər daxil edilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender zərflərinin açılma tarixindən sonra, 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Çəməngül Mustafayeva
Şöbə müdiri
(99412) 498 77 53, daxili: 6001
(99412) 498 77 53, daxili: 6001

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.02.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz