TENDER

17 Fevral

AZƏRPOÇT tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPOÇT" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900037711

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyov,72

Tender predmeti: Kompüter avadanlıqları

Tenderin adi: Kompüter avadanlıqları

Kompüter avadanlıqları

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Notebook i3 HDD500, RAM4 1 ədəd
Prosessor: Intel Core i7 Operativ yaddaş: 16GB. 2400MHz DDR4; Daxili yaddaş SSD: 256GB; Ekranın ölçüsü:24" ;SD kart oxuyucusu, Keyboard, Mouse 1 dəst
Monoblok ALL in One Procesor intel Pentium i3, DVD-RW , HDD 500gb, DDR3 4gb Keyboard, Mouse 25 dəst
Monitor 19,5 LCD (Kompüter üçün) 35 ədəd
Mouse A4-Tech Mouse A4-Tech 150 ədəd
Keyboard A4-Tech Keyboard A4-Tech 150 ədəd
Prosessor: Intel Core i5; Operativ yaddaş: 4GB; Daxili yaddaş SSD: 256GB; Ekranın ölçüsü: 21". Keyboard, Mouse 1 dəst
Monoblok 24 i7 RAM8, HDD1TB Touch Intel Core i7 8700T 2.40 up to 4.00 GHz / 8 GB (2 x 4) DDR4 2666 MHz / 1 TB, 7200 rpm SATA / No ODD / 23.8" (60sm) / Full HD IPS (1920 x 1080) / NVIDIA GeForce MX 130 2GB GDDR5 / 10/100/1000 Mbps / Wi-Fi / Bluetooth / FreeDOS / One Year Warranty Wireless Keyboard Mouse 1 dəst
Case 4gb RAM, DVD-RW, intel I3-6gen., 5 ədəd
Desktop PC 4gb RAM, DVD-RW, intel I3-6gen., 19 LED, UPS 800W Keyboard, Mouse 100 dəst
Case boş keys blok pitaniya daxil deyil 30 ədəd
Notebook i7 HDD.SSD500, RAM8 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.02.2020 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2020 19:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.03.2020 19:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.03.2020 19:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ82AZPO99995381000420000125
 
VÖEN: 9900037711
 
Bank: Azərpoçt MMC
 
Kodu: 690001
 
M/H: AZ76NABZ01350100000000094944
 
S.W.İ.F.T: AZPOAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İcraçı Sifarişçi tərəfindən bildiriş aldıqdan sonra malları (gün + 1 (bir) gün) ərzində Sifarişçiyə təhvil verəcəkdir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İcraçının təqdim etdiyi təhvil-təslim sənədlərə əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Tender təklifini və satınalma müqaviləni imzalamaq salahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmrin təsdiq olunmuş surəti və ya müvafiq səlahiyyətin verilməsi barədə etibarnamə)
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
İddiaçının anoloji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər, təqdim olunacaq malların mənşə və uyğunluq setifikatları
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensialı, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında işçilərin siyahısı və məlumatları ətraflı əks etdirən arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İş sahəsində təcrübə və texniki imkanlar
20
Ən sərfəli – 20 bal, digər – 0 bal
Keyfiyyət
20
Ən sərfəli – 20 bal, digər – 0 bal
Digər sərfəli ödəmə şərtləri
10
2 (iki) il ərzində hissə-hissə ödəniş – 10 bal, digər – 0 bal
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Görüləcək işlər Sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq Bakı şəhərində mərhələlı şəkildə təhvil veriləcəkdir. Qiymət təklifi iş həcmləri cədvəli (BOM) şəklində və şərtlər toplusunda göstərilən ƏLAVƏ 4 təqdim olunması vacibdir
Tender təklifinin təminatı
-
İddiаçının tеndеr təklifinin bank təminаtı (zərflər аçıldığı gündən ən azı 60 bank günü müəyyən еdilir və təklifin qiymətinin ən аzı 1 (bir)%-ni təşkil еtməlidir).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Oktay İsmayılov
TTŞ-nin müdiri
012-493-56-00
012-493-56-00

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 17.02.2020 17:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz