TENDER

17 Fevral

Təhsil Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI TƏHSİL NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1500046011

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: 2020-2021-ci tədris ilinə məktəbəhazırlıq proqramı üzrə dərsliklərin istehsalı ilə bağlı poliqrafiya işlərinin satın alınması

Tenderin adi: 2020-2021-ci tədris ilinə məktəbəhazırlıq proqramı üzrə dərsliklərin istehsalı ilə bağlı poliqrafiya işlərinin satın alınması

2020-2021-ci tədris ilinə məktəbəhazırlıq proqramı üzrə dərsliklərin istehsalı ilə bağlı poliqrafiya işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Məktəbəhazırlıq üçün rus dilində tərcümə dərsliyin istehsalı (4 kitabda) Məktəbəhazırlıq üçün rus dilində tərcümə dərsliyin istehsalı (4 kitabda) 12600 ədəd
Məktəbəhazırlıq üçün dərsliyin istehsalı (4 kitabda) Məktəbəhazırlıq üçün dərsliyin istehsalı (4 kitabda) 126000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 22112000-8 Dərsliklər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.02.2020 11:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.03.2020 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.04.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.04.2020 17:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ30CTRE00000000000002168501
 
VÖEN: 1500046011
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu: 142330

ÇATDIRILMA YERİ

Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin Salyan şosesi, 14 ünvanında yerləşən anbarı

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

25 avqust 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Sifarişçi İcraçıya müqavilə dəyərinin 30 (otuz) faizi həcmindən çox olmayan vəsaiti (avans ödənişini) müqavilə qüvvəyə mindiyi gündən sonra avans ödənişinin məbləğində bank təminatı (bank təminatı müqavilənin bitmə tarixinə qədər qüvvədə olmalıdır) təqdim edildiyi təqdirdə, İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (hesab-faktura və s. sənədlər) əsasında ödəyə bilər. Avans ödənişindən sonra müqavilə çərçivəsində faktiki təhvil verilmiş işlərin dəyəri avans ödənişinin bərpası məqsədilə ən azı 30 (otuz) faizi tutulmaqla İcraçının təqdim etdiyi elektron qaimə(lər) əsasında tender təklifinin qiymət cədvəlinə uyğun olaraq İcraçıya ödənilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tender iştirakçısının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özünün, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumat.
Tender iştirakçısının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özünün, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumat.
Tender iştirakçısının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə məlumat.
Tender iştirakçısının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə məlumat.
Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə məlumat
Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə məlumat
Kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro-sahibkarlıq subyekti olması
Kiçik, orta yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış
Rekvizitlər
Bank rekvizitlərini əks etdirən məlumat
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyat şəhadətnaməsinin surəti
Nizamnamə
Nizamnamə sənədinin surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında vergi orqanı tərəfindən verilmiş arayış
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
Hər hansı bir təqvim ilində dərsliklərin sifariş əsasında istehsalı sahəsində azı 500000 (beş yüz min) manat məbləğində icra edilmiş müqavilələrinin, o cümlədən Azərbaycan Respublikasında azı 50000 (əlli min) manat məbləğində icra edilmiş müqavilələrinin əsllərinin surətləri
Hər hansı bir təqvim ilində dərsliklərin sifariş əsasında istehsalı sahəsində azı 500000 (beş yüz min) manat məbləğində icra edilmiş müqavilələrinin, o cümlədən Azərbaycan Respublikasında azı 50000 (əlli min) manat məbləğində icra edilmiş müqavilələrinin əsllərinin surətləri
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmaqla, tender təklifinin qiymətinin (məbləğinin) 1 (bir) %-i həcmində olmalıdır. Tender təklifinin təminatı “Əsas şərtlər toplusu”nun Tender sənədlərinin formaları adlı bölməsindəki (III bölmə) “Təklifin təminatı (Bank təminatı)” formasına uyğun olmalıdır.
Qiymət təklifi
100
Tender təklifinin qiymətində malların (işlərin və xidmətlərin) dəyərindən başqa, nəqliyyat, sığorta xərcləri, ƏDV istisna olmaqla bütün vergilər və rüsumlar da nəzərə alınmalıdır. Tender təklifinin qiyməti Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinin 164.1.8-ci maddəsinə əsasən ƏDV dən azaddır. Azərbaycan Respublikasının hüquqi və fiziki şəxsləri tender təkliflərində qiymətləri manatla göstərməlidirlər. Xarici hüquqi və fiziki şəxslərin tender təklifləri sərbəst dönərli valyuta ilə göstərilə bilər. Tender təklifinin qiyməti rəqəmlərlə və sözlə ifadə olunmalıdır. Söz ilə rəqəm arasında fərq olarsa, onda söz ilə ifadə olunmuş məbləğə üstünlük veriləcəkdir. Vahidin qiyməti ilə yekun qiymətin (bir vahidin qiymətinin miqdara vurulması yolu ilə hesablanmış rəqəmin) arasında ziddiyyət olarsa, bir vahid üçün göstərilmiş qiymət əsas götürüləcəkdir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifləri açıldığı gündən sonra 90 (doxsan) bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatının həcmi müqavilənin ümumi məbləğinin 2 faizi həcmində olmaqla, “Əsas şərtlər toplusu”nun Tender sənədlərinin formaları adlı bölməsindəki (III bölmə) “Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı (Bank təminatı)” formasına uyğun olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 90 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 120 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Aynurə Həsənova
mütəxəssis
599-11-55 daxili 5126
599-11-55 daxili 5126

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır.
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 17.02.2020 11:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz