TENDER

14 Fevral

Şabran Suvarma Sistemləri İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: ŞABRAN SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 5000051611

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: İstehsalat nəqliyyatları və nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

Tenderin adi: İstehsalat nəqliyyatları və nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

İstehsalat nəqliyyatları və nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyyat hissələrinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Remen Jsb yox 1 dəst
Təkər yox 6 ədəd
Təkər yox 6 ədəd
Təkər yox 2 ədəd
Motor blook JSB yox 1 ədəd
Ştok hyundai yox 2 ədəd
Bortovoy dt 75 yox 2 ədəd
Bortovoy T-70 yox 1 ədəd
Talışka T-170 yox 2 ədəd
Remen boreks yox 4 ədəd
Arxa diski yox 4 ədəd
Təkər -MAN yox 2 ədəd
Saffa boreks yox 2 ədəd
Naasos nş-100 yox 4 ədəd
Təkər qabaq 220*508 yox 3 ədəd
Təkər arxa14*28 yox 3 ədəd
Şlank boreks yox 20 ədəd
Yanacaq filtri boreks yox 9 ədəd
Yag nasosu nev holland yox 1 ədəd
Yag nasosu Jsb yox 1 ədəd
Remen ix-35 yox 1 ədəd
Remen nev holland yox 1 dəst
Ştok nev holland yox 4 ədəd
Ştok boreks yox 8 ədəd
Təkər-UAZ yox 6 ədəd
Təkər-İX -35 yox 2 ədəd
Akumulyator yox 7 ədəd
Jitkis yox 20 ədəd
Mostun reduktor KAMAZ yox 1 ədəd
Paylayıcı val QAZ-2 yox 1 ədəd
Tosol yox 200 litr
Svec UAZ komp yox 3 ədəd
Svec QAZ-53-Komp yox 3 ədəd
Qalofqa qaz-53 yox 2 ədəd
Baraban KAMAZ yox 2 ədəd
Mikser nasos remkomplekt yox 1 ədəd
Yag Filt UAZ yox 7 ədəd
Diski QAZ-53 yox 8 ədəd
Baraban UAZ yox 4 ədəd
Remen UAZ yox 6 ədəd
Remen QAZ -53 yox 3 ədəd
Naklatka UAZ yox 24 ədəd
Remkomplekt QAZ--53 yox 1 ədəd
Remen KAMAZ yox 4 ədəd
Remen MAN yox 2 ədəd
Naklatka qaz-52-53 yox 30 ədəd
Yanacaq filt Man yox 4 ədəd
Yag Filt Man yox 4 ədəd
Naklatka Man yox 4 ədəd
Hava filt Man yox 2 ədəd
Kristavin nev holland yox 7 ədəd
Saffa nev holland yox 2 ədəd
Şlank nev holland yox 20 ədəd
Təkər qabaaq 12*5*80-18 yox 4 ədəd
Remkomplekt KAMAZ yox 1 dəst
Kalenval dt-75 yox 1 ədəd
Yag nasosu t-100 yox 2 ədəd
Şlank 32 yox 40 ədəd
Kalenval T-100 yox 2 ədəd
Zvezdocka yox 2 ədəd
Baraban yox 2 dəst
Ust katok T-170 yox 4 ədəd
Remkomplekt t-100 yox 2 dəst
Istiqamətləndirici yox 2 ədəd
Şlang 41 yox 10 ədəd
Sep T-170 yox 2 dəst
Katok t-170 yox 10 ədəd
Tros d-19 yox 3000 m
Tros d-16 yox 1950 m
Hava Filtiri t-100 yox 20 ədəd
SEP qalya yox 12 m
Katok E-652 yox 10 ədəd
Başmaq e-652 yox 40 ədəd
Pizon qayka QAZ-53-52 yox 42 ədəd
Yag filt QAZ-53 yox 6 ədəd
Balansir dt-75 yox 4 ədəd
Farsonka t-100 yox 8 ədəd
Başmaq dt -75 yox 80 ədəd
Remen t-100 170 yox 6 ədəd
Təkər 16*28 yox 4 ədəd
Korobka filtri yox 8 ədəd
Yanacaq filtri nev holland yox 16 ədəd
Yag filtri nev holland yox 16 ədəd
Hava filtri nev holland yox 8 ədəd
Ştok komatsu yox 2 ədəd
Katuşa komatsu yox 1 ədəd
Akumulyator 190 yox 5 ədəd
Palis dt-75 yox 80 ədəd
Şlank yox 10 ədəd
Təkər hyundai yox 8 ədəd
Yag filtri hyundai yox 8 ədəd
Yanacaq filtri hyundai yox 16 ədəd
Hava filtri hyundai yox 4 ədəd
Hava balonu komatsu yox 1 dəst
Remen DT-75 yox 2 ədəd
Revers valı E-652 yox 2 ədəd
Kovuşun dişi komatsu yox 8 litr
Bolt qayka yox 400 kg
Təkər e-302 yox 4 ədəd
Qalofqa t-100-170 yox 4 ədəd
Karobka filtri hyundai yox 4 ədəd
Naklatka ix-35 yox 2 dəst

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.02.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.03.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.03.2020 11:00

İştirak haqqı: 50 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ75CTRE00000000000002354901
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: DXA
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTRE AZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Şabran şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Koçürmə yolu ilə hissə-hissə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməklə zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilələrlə)
15
Şərtlər toplusuna əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlididir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender zərflərinin açılışından sonra ən azı 30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elnur Bəybalayev
Üzv
(02335)3-33-26
(02335)3-33-26

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.02.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz