TENDER

13 Fevral

İctimai Televiziya TENDER elan edir

Təşkilatın adı: İCTİMAİ TELEVİZİYA VƏ RADİO YAYIMLARI ŞİRKƏTİ

Təşkilat VOEN: 2000435761

Təşkilatın ünvanı: Şərifzadə 241

Tender predmeti: İnzibati binanın və həyətyanı ərazinin gündəlik təmizlik işlərinin satınalınması

Tenderin adi: İnzibati binanın və həyətyanı ərazinin gündəlik təmizlik işlərinin satınalınması

İnzibati binanın və həyətyanı ərazinin gündəlik təmizlik işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İnzibati binanın və həyətyanı ərazinin gündəlik təmizlik işlərinin satınalınması İnzibati binanın və həyətyanı ərazinin gündəlik təmizlik işlərinin satınalınması 1 il

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.02.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.03.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.03.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

17.03.2020 11:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ11AİİB33010019441102259111
 
VÖEN: 2000435761
 
Bank: Kapital Bank ASC-nin 1 saylı Nəsimi filialı
 
Kodu: 200112
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Şərifzadə 241

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədin orijinalının rəngli şəkildə scan olunmuş formada yerləşdirilməsi zəruridir.
Rekvizitlər
Şirkətin rəsmi blankında imzalanmış və möhürlənmiş çəkildə olması zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İşlərin icra müddəti
20
İşlərin daha tez vaxtda operativ şəkildə icra olunması daha yüksək balla qiymətləndiriləcəkdir.
Analoji işlərdə təcrübə
5
Əvvəlki illərdə bu tipli işlərin icrası barədə müqavilə və ya tövsiyyə məktubu təqdim olunmalıdır.
Peşəkar kadr heyəti
5
Müqavilə üzrə öhdəliklərin icra edilməsini təmin edəcək kadrlar barədə məlumat və onların müvafiq sertifikatları təqdim olunmalıdır.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı. ( Zərflərin açıldığı gündən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.)
Qiymət təklifi
70
Tender təklifinin qiyməti işlərin həcmləri, sayı və təchizat qrafiki təsbit edilmiş qiymətlərlə tam yerinə yetirilməsi şərtlərini nəzərdə tutur. Bütün vergi, rüsum və digər iddiaçıya aid olan ödənişlər təqdim olunan tender təklifində nəzərə alınmalıdır.İddiaçının təqdim etdiyi qiymət və təqdim olunmalı mal, iş və xidmətlər təklifi bütün müqavilə müddətində təsbit edilmiş qalır və dəyişdirilmir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ramil Əliyev
aparıcı mütəxəssis
012 430 13 16
012 430 13 16

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.02.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz