TENDER

11 Fevral

DİN Daxili Qoşunlar Baş İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DİN DAXİLİ QOŞUNLAR BAŞ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1500426471

Təşkilatın ünvanı: Qəzənfər Musabəyov 4

Tender predmeti: Geyim əmlakları və ləvazimatları (plaş-çadır, uçuş gödəkcələri, səhra və idman çantaları, əşya torbaları, qumquma üzlükləri və onlük)

Tenderin adi: Geyim əmlakları və ləvazimatları (plaş-çadır, uçuş gödəkcələri, səhra və idman çantaları, əşya torbaları, qumquma üzlükləri və onlük)

Geyim əmlakları və ləvazimatları (plaş-çadır, uçuş gödəkcələri, səhra və idman çantaları, əşya torbaları, qumquma üzlükləri və onlük)

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Səhra çantası çavuş Kamuflaj rəngli 1000 ədəd
Üzlük Qumquma üçün 5000 ədəd
Önlük Ləvazimat üçün 1000 ədəd
Əşya torbası Kamuflaj rəngli 3000 ədəd
Plaş-çadır Kamuflaj rəngli 4000 ədəd
Uçuş gödəkcəsi İstiləşdirilmiş 20 ədəd
Səhra çantası zabit üçün Kamuflaj rəngli 1000 ədəd
Çanta İdman üçün 140 ədəd
Çanta Qara rəngli 300 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

11.02.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.03.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.03.2020 16:00

İştirak haqqı: 300 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ44CTRE 00000000000002458570
 
VÖEN: 1500426471
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ 01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: BIK CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Daxili Qoşunların Mərkəzi Anbarları

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2020-ci il tarixədək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə ödəmələr nağdsız qaydada, İcraçının təqdim etdiyi sənədlər (elektron qaimələr, aktlar) əsasında

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
11.02.2020-ci il tarixdən son bir il nəzərə alınmaqla təsdiq olunmuş
Dövlət reyestrindən çıxarış və VÖEN
Notariusdan təsdiq edilmiş surəti
Rekvizitlər
rəhbərinin adı, soyadı göstərilməklə, möhürlənmiş və imzalanmış olmalıdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notariusdan təsdiq edilmiş surəti
Nizamnamə
Notariusdan təsdiq edilmiş surəti
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son bir il nəzərə alınmaqla təsdiq olunmuş
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməklə təsdiq olunmuş
 
İxtisas göstəriciləri:
Analoji işlərdə təcrübəsi, iddiaçının potensial texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumat
Tələb olunan malların satınalınması üzrə təcrübəsi, ixtisaslı kadr və texniki imkanları (işçi qüvvəsinin olması barədə məlumatlar - malgöndərən (podratçı) uçotda olduğu vergi orqanından alır)
İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat
Dövlət Statistika Komitəsindən alınır və ya rəhbərinin adı, soyadı göstərilməklə, möhürlənmiş və imzalanmış arayış olmalıdır
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumatlar
malgöndərən (podratçı) Daxil İşlər Nazirliyindən və ya ASAN Xidmət Mərkəzlərindən (məhkumluq ilə bağlı arayış) alır
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların istehsalı və satışı üzrə ümumi iş təcrübəsi
5
- 3 ilədək təcrübəsi – 3 bal; - 3 ildən çox iş təcrübəsi – 5 bal.
İddiaçının Silahlı Qüvvələrinin təminatında son 5 il ərzində olan iş təcrübəsi
5
- 3 ilədək – 1 bal; - 3 ilədən 5 ilədək – 3 bal; - 5 il və daha çox – 5 bal.
Təklif olunan malların texniki xüsusiyyətləri tələb olunan texniki şərtlərə uyğunluğu
35
Nümunə üçün təqdim olunan yarıyun köynəklər şərtlər toplusunda göstərilən texniki xüsusiyyətləri tələb olunan texniki şərtlərə uyğun hazırlanmalıdır.
İddiaçının maliyyə vəziyyəti
5
- İllik maliyyə dövriyyəsi 500 000,0 manatadək - 1 bal; - İllik maliyyə dövriyyəsi 500 000,0 manatdan - 1,0 ml. manatadək - 2 bal; - İllik maliyyə dövriyyəsi 1,0 ml. manatdan - 5,0 ml. manatadək - 3 bal; - İllik maliyyə dövriyyəsi 5,0 ml. manatdan - 10,0 ml. manatadək - 4 bal; - İllik maliyyə dövriyyəsi 10,0 ml. manatdan yuхarı 30,0 ml. manatadək - 5 bal.
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi qiymətinin 2 %-i həcmində bank təminatı.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində (təklifin təminatı) bank təminatı. Bank təminatını təqdim etməyən iddiaçının tender təklifi etibarsız sayılır və tenderdən kənarlaşdırılır
Qiymət təklifi
50
Şərtlər toplusuna uyğun hazırlanmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elşad Əliyev
DQBİ-nin Maddi-texniki təminat İdarəsində Avtomobil və zirehli texnika şöbəsi rəisinin müavini
012-569-95-10
012-569-95-10
Rafət Mustafayev
DQBİ-nin Maddi-texniki təminat İdarəsində əşya xidmətinin rəisi
012-513-23-08
012-513-23-08

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 11.02.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz