TENDER

07 Fevral

Yardımlı Rayon İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: Yardımlı Rayon İcra Hakimiyyəti

Təşkilat VOEN: 5600014931

Təşkilatın ünvanı: Yardımlı rayonu

Tender predmeti: Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satın alınması

Tenderin adi: Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satın alınması

Bayram tədbirlərinin təşkili işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
İribuynuzlu Qurbanlıq heyvandiri çəkidə Ada uyğun 30 ədəd
Düyü Ada uyğun 200 kg
Çadırların qurulması Ada uyğun 10 ədəd
Mandalin Ada uyğun 100 kg
Kərə yağı Ada uyğun 50 kg
Ət Ada uyğun 200 kg
Qənd Ada uyğun 50 kg
Manni Ada uyğun 100 kg
Çay Ada uyğun 10 kg
Çadırların qurulması Ada uyğun 10 ədəd
Manni Ada uyğun 100 kg
Çörək Ada uyğun 350 ədəd
Duz Ada uyğun 10 kg
Xurma Ada uyğun 100 paçka
Kişmiş Ada uyğun 30 kg
Qaysı Ada uyğun 30 kg
Soğan Ada uyğun 100 kg
Karamel Ada uyğun 30 kg
Soğan Ada uyğun 100 kg
Süd Ada uyğun 200 litr
Sirab Ada uyğun 170 ədəd
İribuynuzlu Qurbanlıq heyvandiri çəkidə Ada uyğun 30 ədəd
Yolka lent işıqları Ada uyğun 220 m
Badamlı Ada uyğun 250 ədəd
Apensin Ada uyğun 100 kg
Tablo Ada uyğun 2 ədəd
Böyük bayraq Ada uyğun 20 ədəd
Rəngli işıq şlanqları Ada uyğun 300 m
Papaq Yardımlı yazısı ilə Ada uyğun 90 ədəd
Müxtəlif dəmir fiqurlar Ada uyğun 60 ədəd
Kurtka Yardımlı yazısı ilə Ada uyğun 90 ədəd
Günəş rəngli işıq Ada uyğun 200 m
Piramida şəkilli rəngli lent Ada uyğun 200 m
Adapter Ada uyğun 120 ədəd
Dəmir yolka Ada uyğun 2 ədəd
Yolka şarları Ada uyğun 50 paçka
Yolka bəzək zərləri Ada uyğun 40 paçka
Fotorele Ada uyğun 50 ədəd
Alma Ada uyğun 100 kg

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

07.02.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.03.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.03.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ88AİİB32051019447500201175
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapital Bank Yardımlı filialı
 
Kodu: 200758
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: BIK AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Yardımlı şəhəri H.Əliyev küçəsi 78

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

25.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Tam ödəniləcək

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
07.01.2020-ci il tarixdən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
07.01.2020-ci il tarixdən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
07.01.2020-ci il tarixdən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçıların təcrübəsinə
25
Şərtlər toplusuna əsasən
İşlərin yerinə yetirlməsi müddəti
25
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender prdementinin icrasını təmin etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Əhəd Bağırov
Baş Məsləhətçi
0503954238
0503954238

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 07.02.2020 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.