TENDER

05 Fevral

Maliyyə Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASİNİN MALİYYƏ NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1400108191

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında 2 ədəd Genpover (Türkiyə istehsalı) 1600 Kva generatorları və 2 ədəd 1600 Kva (Çətinkaya markalı, 3 hissəli, Türkiyə istehsalı) tənzimləyicilərin, 400Kva Sokomec online UPS-in, 3 ədəd 10Kva online UPS-lərin (Makelsan, İnform) 2020-ci il ərzində texniki xidmətlərinin, təmirinin, ehtiyyat hissələrinin, sürtkü materiallarının satın alınması.

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında 2 ədəd Genpover (Türkiyə istehsalı) 1600 Kva generatorları və 2 ədəd 1600 Kva (Çətinkaya markalı, 3 hissəli, Türkiyə istehsalı) tənzimləyicilərin, 400Kva Sokomec online UPS-in, 3 ədəd 10Kva online UPS-lərin (Makelsan, İnform) 2020-ci il ərzində texniki xidmətlərinin, təmirinin, ehtiyyat hissələrinin, sürtkü materiallarının satın alınması.

Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında 2 ədəd Genpover (Türkiyə istehsalı) 1600 Kva generatorları və 2 ədəd 1600 Kva (Çətinkaya markalı, 3 hissəli, Türkiyə istehsalı) tənzimləyicilərin, 400Kva Sokomec online UPS-in, 3 ədəd 10Kva online UPS-lərin (Makelsan, İnform) 2020-ci il ərzində texniki xidmətlərinin, təmirinin, ehtiyyat hissələrinin, sürtkü materiallarının satın alınması.

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Qolovka borularının prokladkası istehsalçının tövsiyyə etdiyi 24 ədəd
Dizel yağı (ildə 2 dəfə) Dizel yağı üçün sertifikat və mənşə sertifikatının olması vacibdir 720 litr
Hava filtri istehsalçının tövsiyyə etdiyi 4 ədəd
Yanacaq filtri(ildə 2 dəfə) istehsalçının tövsiyyə etdiyi 4 ədəd
Yağ filtri(ildə 2 dəfə) filtr faktiki olan generatorun istehsalçı zavodunun texniki şərt üzrə tövsiyyə etdiyi markalardan olmalıdır 24 ədəd
2 ədəd 1600 Kva requlyatorların rüblük texniki xidməti xidmətin dəyəri 1 rüb üçün (3 ay) nəzərdə tutulsun ölçü vahidi ay göstərilsə də burada say rüb üçün verilmişdir 4 ay
2 ədəd 1656 Kva dizel generatorların rüblük texniki xidməti xidmətin dəyəri 1 rüb üçün (3 ay) nəzərdə tutulsun ölçü vahidi ay göstərilsə də burada say rüb üçün verilmişdir 4 ay
Starter istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Kəmər (remen) istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Dizel yanacağı nəqliyyat xidmətə aiddir 3000 litr
İdarəetmə avtomat kartı istehsalçı zavodun istehsalı 1 ədəd
Su qızdırıcısı istehsalçı zavodun istehsalı 4 ədəd
400 Kva Cokamec UPS-in texniki xidməti xidmətin dəyəri 1 rüb üçün (3 ay) nəzərdə tutulsun ölçü vahidi ay göstərilsə də burada say rüb üçün verilmişdir 4 ay
10 Kva online UPS-lərə (Makelsan və İnform (3 ədəd) texniki baxış xidmətin dəyəri 1 rüb üçün (3 ay) nəzərdə tutulsun ölçü vahidi ay göstərilsə də burada say rüb üçün verilmişdir 4 ay
3 Kva online UPS-lərə texniki xidməti (11 ədəd) xidmətin dəyəri 1 rüb üçün (3 ay) nəzərdə tutulsun ölçü vahidi ay göstərilsə də burada say rüb üçün verilmişdir 4 ay
sair xərclər qiymətlər nəzərə alınsın lakin cədvəldə göstərilməsin 1 ədəd
Akkumlyator 7 A(10 Kva UPS üçün ) istənilən formada 40 ədəd
Kondensator AC capasitor 166 UF (Socomec) Bu ehtiyyat hissə UPS-in istehsalçı zavodundan sorğu əsasıında alınmalıdır Digər əvəzedici hissələr texniki şərt üzrə qəbul edilmir və uyğunluq sertifikatı vacibdir 3 ədəd
Kondensator DC capasitor 6800 UF (Socomec) Bu ehtiyyat hissə UPS-in istehsalçı zavodundan sorğu əsasıında alınmalıdır Digər əvəzedici hissələr texniki şərt üzrə qəbul edilmir və uyğunluq sertifikatı vacibdir 8 ədəd
DU 102 Power Supply elektron kart(Socomec) Bu ehtiyyat hissə UPS-in istehsalçı zavodundan sorğu əsasıında alınmalıdır Digər əvəzedici hissələr texniki şərt üzrə qəbul edilmir və uyğunluq sertifikatı vacibdir 1 ədəd
Alternator AVR plotası istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Akkumlyator 190 A Akkumlyatorun uyğunluq sertifikatı təqdim edilməlidir 8 ədəd
Pompanın təmiri(yastıqların dəyişilməsi ) Təmir zamanı lazım olan yastıqlar və s materialların xərci nəzərdə tutulmalıdır 2 ədəd
Dinamo istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Yağ sensoru istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Su sensoru istehsalçının tövsiyyə etdiyi 1 ədəd
Distilə edilmiş su istənilən formada 80 litr
Akkumlyator 100 A socomec ups üçün 1 ədəd
Antifriz(ildə 1 dəfə) QABDA 120 litr

ÜSL kod (kateqoriya) - 31121000-0 Generator dəstləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.02.2020 11:20

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2020 11:30

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.03.2020 12:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ83CTRE00000000000002108571
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: BİK: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu: 142330 seviyye kod7

ÇATDIRILMA YERİ

Səməd Vurğun 135

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İllik xidmət

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Rüblər üzrə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
şərtlər toplusu üzrə Əlavə 4
forma üzrə
şərtlər toplusu üzrə Əlavə 3
forma üzrə
Rekvizitlər
möhürlü hüquqi ünvanla
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
reyistr
Nizamnamə
nizamnamə notarial
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
müvafiq orqandan arayış
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
bəyannamə
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
müvafiq orqandan arayış
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçının müvafiq işlərlə bağlı istiqamətində Azərbaycan Respublikasında təcrübəsini təsdiq edən sənədlər;
göstərilənlərlə bağlı hazırlanmış sənəd varsa sayt və göstərilənləri sübut edən sənədlər
Göstərilən avadanlıqların servisi ilə bağlı şirkətin və ya işçisinin həmin avadanlığın servisi üzrə lisenziyası və ya sertifikatı olmalıdır lisenziya və sertifikatı olmayan tenderdən kənarılaşdırılacqdır.
müvafiq sənədlər
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

İstehsal-texniki imkanları
20
(malların və işlərin servisi üzrə servis mərkəzinin olması, sertifikat və lisenziya olması)
Iddiaçının təcrübəsi və peşəkarlığı
20
Analoji işlər üzrə şirkətin fəaliyyət müddəti və şirkətin işçilərinin peşəkarlıq təcrübəsi (müddət göstərməklə)
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Çərtlər toplusunda göstərilən əlavə 1 doldurulmalıdır.. İş həcmləri cədvəlindən əlavə siz tərəfdən təklif edilən xidmət və malların parametrlərini , istehsalçılarını göstərən cədvəl tutulmalı və iş həcmləri bölməsinə yüklənməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
tƏKLİFİN 1% HƏCMİNDƏ Tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən minimum 30 bANK GÜNÜ ÇOX
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
TENDER TƏKLİFİ MİNİMUM 30 BANK GÜNÜ OLMALIDIR
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Anar qasimov
baş məsləhətçi
0124044744
0124044744

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.02.2020 11:20 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz