TENDER

05 Fevral

Göygöl Suvarma Sistemləri İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: GÖYGÖL SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 7600060401

Təşkilatın ünvanı: Gəncə şəhəri, Totanlı küçəsi 111

Tender predmeti: Meliorasiya və irriqasiya sistemlərinin cari təmiri üçün material və avadanlıqların satın alınması

Tenderin adi: Meliorasiya və irriqasiya sistemlərinin cari təmiri üçün material və avadanlıqların satın alınması

Meliorasiya və irriqasiya sistemlərinin cari təmiri üçün material və avadanlıqların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Метал шифер ada uyğun 30 ədəd
Qum ada uyğun 20 m(3)
Çınqıl ada uyğun 65 m(3)
Taxta material ada uyğun 3 m(3)
Reyka (p/m) ada uyğun 200 m
Mismar ada uyğun 40 kg
Metal boru 330x6 (p/m) ada uyğun 90 m
Metal boru 630x6 (p/m) ada uyğun 15 m
Plastik boru (p/m) ada uyğun 3200 m
Armatur 12 ada uyğun 800 kg
Metal list ada uyğun 30 m(2)
Armatur 10 ada uyğun 600 kg
Yanmış məftil ada uyğun 40 kg
Mişar daşı ada uyğun 1100 ədəd
Metal bucaqlıq 40x40 (p/m) ada uyğun 200 m
Metal profil 40x40 (p/m) ada uyğun 80 m
Metal tor ada uyğun 40 m(2)
Profil 20x40 (p/m) ada uyğun 50 m
Metal bucaqlıq 50x50 (p/m) ada uyğun 150 m
Emusiya ada uyğun 35 kg
Şpakilovka ada uyğun 40 kg
Metal boru 520x6 (p/m) ada uyğun 15 m
HT şülüz qapı ada uyğun 3 ədəd
Metal boru 720x6 (p/m) ada uyğun 15 m
Sement ada uyğun 15 ton
Elektrod ada uyğun 45 kg

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.02.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.03.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ30AİİB32051019448300201183
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: Kapitalbank ASC-nin Göygöl filialı
 
Kodu: 200833
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Gəncə şəhəri, Totanlı, ev 111

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təhvil verildikdən sonra hissə-hissə ödəniş nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
01.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
01.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
01.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatları əks etdirməklə zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilərlə)
15
Şərtlər toplusuna əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Bağırov Bayram
sahə rəisi
(02220) 2-20-21
(02220) 2-20-21

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.02.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz