TENDER

04 Fevral

Ağsu Suvarma Sistemləri İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AĞSU SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 3500028611

Təşkilatın ünvanı: Ağsu şəh M.Hüseyin küç 1

Tender predmeti: Əsaslı təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

Tenderin adi: Əsaslı təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

Əsaslı təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Taxta 5X10;5X15; 43 m(3)
PANO (fanerka) 2,50x1,75 x 1,2 200 ədəd
Mismar 70mm;80;100mm;150mm 200 kg
Armatur D8:D10;D14;D16 40 ton
List dəmir 3mm;5mm.10mm 14 ton
Bucaqlıq 75;50;40. 14 ton
Dəmir boru D1000 D 720 D 120 ton
Elektrod 6-lık 300 paçka
Reyka 3X4;5X5; 40 m(3)
Məftil ada uyğun 400 kg

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

04.02.2020 11:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.03.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.03.2020 16:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ22AIIB32051019445400201154
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: "Kapital Bank"ın Ağsu filialı
 
Kodu: 200543
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Ağsu şəhəri Mehdi Hüseyn küçəsi 1

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

31.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə yolu ilə mal təqdim olunandan 15 gün sonra

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
4 fevral 2020-ci ildən sonra alınmalıdır və mütləqdir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
4 fevral 2020-ci ildən sonra alınmalıdır və mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
4 fevral 2020-ci ildən sonra alınmalıdır və mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu maliyyə ilinə olan məlumat təqdim edilməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilərlə)
15
Şərtlərə əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Şərtlərə əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklif zərflər açılandan sonra mən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Təklifin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil omaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Abdullayev Şahməmməd
baş mühasib
(020) 22 6 53 68
(020) 22 6 53 68

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 04.02.2020 11:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz