TENDER

28 Yanvar

Saatlı Suvarma Sistemləri İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: SAATLI SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 6700035821

Təşkilatın ünvanı: Saatlı şəh., H.Əliyev pr.235

Tender predmeti: 2020-ci il cari təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

Tenderin adi: 2020-ci il cari təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

2020-ci il cari təmir üçün tikinti materiallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Metlax ada uyğun 48 m(2)
Şveller ada uyğun 8.2 ton
Lambrin şrupu ada uyğun 8 qutu
Metal boru d=720mm ada uyğun 48 m
Metal boru d=630mm ada uyğun 60 m
Metal boru d=530 mm ada uyğun 188 m
Antipas boya ada uyğun 330 kg
Elektrod ada uyğun 720 kg
Pəncərə şüşəsi ada uyğun 12 m(2)
Kafel ada uyğun 15 m(2)
Sement ada uyğun 147.4 ton
Tamet ada uyğun 40 m(2)
Metal tor ada uyğun 288 m(2)
Metal boru d=50mm ada uyğun 150 m
Qum ada uyğun 234 m(3)
Emulsiya ada uyğun 200 kg
Katinka ada uyğun 7 ton
Lambrin ada uyğun 80 m(2)
Yumşaq tel ada uyğun 70 kg
Armatur ada uyğun 31 ton
Metal boru d=420mm ada uyğun 218 m
Mismar ada uyğun 334 kg
Yağlı boya ada uyğun 112 kg
Qaldırıcı vint ada uyğun 80 ədəd
Bitum mastika ada uyğun 390 kg
Taxta ada uyğun 34.6 m(3)
List dəmir ada uyğun 4.9 ton
Bucaqlıq ada uyğun 6.4 ton
Çınqıl ada uyğun 780 m(3)

ÜSL kod (kateqoriya) - 44192000-2 Digər müxtəlif tikinti materialları,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

25.01.2020 17:21

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

25.02.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ11CTRE00000000000002354501
 
VÖEN: 6700035821
 
Bank: DÖVLƏT XƏZİNƏDARLIQ AGENTLİYİ
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ
 
Büdcə təsnifat kodu: 1

ÇATDIRILMA YERİ

Saatlı ray., Saatlı Şəh., H.Əliyev pr.235

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

26.02.2020-30.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar alındıqdan sonra e-qaimə əsasında malların dəyəri ödəniləcək

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
təsdiq olunmuş
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
təsdiq olunmuş
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
təsdiq olunmuş
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
təsdiq olunmuş
Nizamnamə
təsdiq olunmuş
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
təsdiq olunmuş
Rekvizitlər
təsdiq olunmuş
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
 
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1%-i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)
Qiymət təklifi
100
aşağı qiymət

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Umudəli Umudov
Baş mühasib
0212852019
0212852019

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

    QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 25.01.2020 17:21 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz