TENDER

21 Yanvar

Ehtiyat hissələrinin satın alınması üzrə TENDER

Təşkilatın adı: KÜRDƏMİR SUVARMA SİSTEMLƏRİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 5700115621

Təşkilatın ünvanı: Kürdəmir şəhəri, Vaqif 70

Tender predmeti: Maşın və mexanizmlərə ehtiyat hissələrinin satın alınması

Tenderin adi: Maşın və mexanizmlərə ehtiyat hissələrinin satın alınması

Maşın və mexanizmlərə ehtiyat hissələrinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Kənd təss. şini 18.5x26 arxa JCB-3GX 4 ədəd
Arxa körpünün təmir dəsti UAZ (fermer) 2 dəst
Avtoşin 320x508 MAZ kran 4 ədəd
Çalovun dişi Ekskavator HYUNDAI W-191 70 ədəd
Ressor dəsti. arxa UAZ (fermer) 8 ədəd
Arxa körpünün təmir dəsti JCB-3GX 1 dəst
Hidravlik təzyiq şlank Ekskavator HYUNDAI W-170 14 ədəd
Mühərrik yağ filteri Ekskavator HYUNDAI W-171 14 ədəd
Hava üst filteri Ekskavator HYUNDAI W-172 15 ədəd
Hava içəri filteri Ekskavator HYUNDAI W-173 10 ədəd
Hidravik xətt filteri Ekskavator HYUNDAI W-174 4 ədəd
Mühərrik remeni Ekskavator HYUNDAI W-175 6 ədəd
Mihərrik işəsalma mexanizmi UAZ (fermer) 2 ədəd
Yağ paylayıcı apparat Ekskavator HYUNDAI W-176 3 ədəd
Kənd təss şini 280x508 Ekskavator HYUNDAI W-178 20 ədəd
Arxa körpünün təmir dəsti Ekskavator HYUNDAI W-179 2 ədəd
Qabaq yarım ox (qranatlar) Ekskavator HYUNDAI W-180 4 ədəd
Mühərrik təmir dəsti Ekskavator HYUNDAI W-181 2 ədəd
Mühərrik su nasosu (pompa) Ekskavator HYUNDAI W-182 3 ədəd
Yanacaq nasosunun təmir dəsti Ekskavator HYUNDAI W-183 3 ədəd
Birləşdirici kardan (dəst) Ekskavator HYUNDAI W-184 3 ədəd
İlişmə muftası (dəst) Ekskavator HYUNDAI W-185 3 ədəd
Mühərrik başlığı(dəst) Ekskavator HYUNDAI W-186 2 ədəd
Hidravik slindr yağı İSO-46 Ekskavator HYUNDAI W-187 2300 kg
Mühərrik yağı (SAE 15w40) Ekskavator HYUNDAI W-188 2300 kg
Baş nasos Ekskavator HYUNDAI W-177 1 ədəd
Dönüş qutusunun yağı Ekskavator HYUNDAI W-189 200 kg
İlişmə muftası UAZ (fermer) 2 dəst
Avtoşin 225x16 UAZ UAZ (fermer) 8 ədəd
Surətlər qutusunun təmiri dəsti UAZ (fermer) 3 dəst
Ötrücülər qutusunun təmir dəsti JCB-3GX 1 dəst
Qabaq yarım ox(qranatlar) JCB-3GX 1 ədəd
Güc slindirlərinin təmir dəsti JCB-3GX 1 dəst
Akkumlyator ST-190 KAMAZ-65115 3 ədəd
Arxa yarım ox KAMAZ-65116 2 ədəd
Birləşdirici kardan KAMAZ-65117 3 dəst
Birləşdirici kardan UAZ (fermer) 2 ədəd
Mihərrik işəsalma mexanizmi KAMAZ-65119 2 ədəd
Ressor dəsti. arxa KAMAZ-65120 4 ədəd
Mühərrik başlığı(dəst) KAMAZ-65118 16 dəst
Tormoz nakladkaları KAMAZ-65122 6 dəst
Remen KAMAZ-65123 3 dəst
Yanacaq nasosunun təmir dəsti JCB-3GX 1 dəst
Akkumlyator ST-190 MAZ kran 1 ədəd
Remen MAZ kran 1 dəst
Avtoşin 240x508 QAZ- 53 18 ədəd
Surətlər qutusunun təmiri dəsti QAZ- 54 2 dəst
Birləşdirici kardan QAZ- 55 2 dəst
Mühərrik təmir dəsti UAZ (fermer) 1 dəst
Mühərrikin su nasosu KAMAZ-65121 1 ədəd
Solidol yağı Ekskavator HYUNDAI W-190 600 kg

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

21.01.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.02.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.02.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ48CTRE00000000000002351701
 
VÖEN: 5700115621
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: BİK CTREAZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Kürdəmir şəhəri, Vaqif-70

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təhvil verildikdən sonra hissə-hissə ödəniş nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməklə zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilərlə)
15
Əsas şərtlər toplusuna əsasən
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Əsas şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İsmayılov Rauf Səftər oğlu
baş mühasib
050 474 34 10
050 474 34 10

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 21.01.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz