TENDER

17 Yanvar

Bakı Dövlət Universiteti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300489621

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Mətbəə xərcləri

Tenderin adi: Mətbəə xərcləri

Mətbəə xərcləri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Ofset boya "Huber " qara 1 kq 30 ədəd
Boya "Riso" RZ qara (1000 ml) 400 ədəd
Ofset boya "Huber " qara 2,5 kq 70 ədəd
Ofset boya "Huber " göy 1 kq 30 ədəd
Ofset boya "Huber " çəhrayı 1 kq 30 ədəd
Ofset boya "Huber " sarı 1 kq 30 ədəd
Marzan Marzan 20 ədəd
Laminasiya plyonkası (320mmx200mmx25mk) 120 rulon
Rapid 106 üçün sancaq 66/6 5000 106 üçün sancaq 66/6 5000 220 paçka
Spirt izoporil İPA 99,9 (1 litr) 170 ədəd
Təmizləyici vasitə Speraqum Ofset rezin üçün (1 litr) 170 ədəd
Təmizləyici vasitə Speraqum Analoq lövhələr üçün (1 litr) 170 ədəd
Xəzinə suyu Press Max Fountmax Blue 30.33 AF 170 ədəd
Çap maşını üçün yuyucu vasitə "Press Max WashMax" 60,10 Ml 170 ədəd
Ofset rezini Vulcan 760x660 70 ədəd
Karton (70x100) 2mm 750 ədəd
Karton (70x100) 1.8mm 750 ədəd
CTcP ofset çap lövhəsi 600x730 mm 0.3 qalınlıq 1900 ədəd
Toner TN 620 C (göy rəng, maye)(Rəqəmsal çap avadanlığı üçün) 6 ədəd
Toner TN 620 M (qırmızı rəng, maye)(Rəqəmsal çap avadanlığı üçün) 6 ədəd
Master "Riso" Z RZ/MZ A3 200 ədəd
Toner TN 620 Y (sarı rəng, maye)(Rəqəmsal çap avadanlığı üçün) 6 ədəd
Tabaşirli kağız (70x100 300qr 1 paçkada 125 ədəd) 80 paçka
Tabaşirli kağız (70x100 170qr 1 paçkada 250 ədəd) 80 paçka
Ofset kağızı (60x84 70qr 1 paçkada 500 ədəd) 800 paçka
Ofset kağızı (60x84 80qr 1 paçkada 500 ədəd) 500 paçka
Ofset kağızı (60x90 70qr 1 paçkada 500 ədəd) 800 paçka
Ofset kağızı (60x90 80qr 1 paçkada 500 ədəd) 500 paçka
Tabaşirli kağız (70x100 250qr 1 paçkada 125 ədəd) 80 paçka
Ofset kağızı (70x100 80qr 1 paçkada 500 ədəd) 400 paçka
Ofset kağızı (62x86 120qr 1 paçkada 250 ədəd) 150 paçka
Ofset kağızı (70x100 70qr 1 paçkada 500 ədəd) 500 paçka
Ofset kağızı (62x86 190qr 1 paçkada 200 ədəd) 150 paçka
Ofset kağızı (A3 80qr 1 paçkada 500 ədəd) 1150 paçka
Tabaşirli kağız (64x90 150qr 1 paçkada 250 ədəd) 80 paçka
Tabaşirli kağız (64x90 250qr 1 paçkada 125 ədəd) 150 paçka
Tabaşirli kağız (64x90 300qr 1 paçkada 125 ədəd) 80 paçka
Tabaşirli kağız (70x100 150qr 1 paçkada 250 ədəd) 80 paçka
Ofset kağızı (62x86 160qr 1 paçkada 250 ədəd) 150 paçka
Toner TN 620 k (qara rəng, maye)(Rəqəmsal çap avadanlığı üçün) 6 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 22992000-0 Əl istehsalı kağız və ya karton,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.01.2020 21:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.02.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.02.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.02.2020 15:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ32AIIB33070019443307872103
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: “Kapital Bank” ASC 1 saylı Yasamal filialı
 
Kodu: 200037
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ 2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçının yerinə yetirdiyi oxşar müqavilələr
10
zəruridir
Malların mövcud sənədlərə uyğunluğu
10
zəruridir
Malların çatdırılma müddəti
10
zəruridir
İddiaçınnı maddi texniki baza imkanları
10
zəruridir
Kadr imkanları
10
zəruridir
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Əsas şərtlər toplusuna uyğun olaraq
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 %-i həcmində 60 bank günü olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olan müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açılış günündən 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyərinin 5% həcmində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İlhamə Aslanova
mühasib
012 53851 21
012 53851 21

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
  • QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

    Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 16.01.2020 21:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz