TENDER

14 Yanvar

Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidməti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT MİQRASİYA XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700760271

Təşkilatın ünvanı: AZ-1114, Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması

Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin Tibb müəsisəsinin binası (2 mərtəbəli) DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə 108.5 m(2)
Bakı şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzi üzrə inzibati və yaşayış binaları DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə 178.5 m(2)
Bakı regional miqrasiya idarəsi (inzibati binanın 2-ci və 3-cü mərtəbəsi) DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə 155.5 m(2)
Bakı şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzində - çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidməti (təqribi hər ay 157.0 m3 olmaqla) Dövlət Miqrasiya Xidmətində çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidmətinin göstərilməsinə təlabat 1730 m(3)
Yevlax şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzində - çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidməti, (təqribi hər ay 52.0 m3 olmaqla) Dövlət Miqrasiya Xidmətində çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidmətinin göstərilməsinə təlabat 570 m(3)
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin İnzibati binası (6 mərtəbəli) DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə 841.5 m(2)
Dövlət Miqrasiya Xidmətində vətəndaşların qəbulu və gözləmə zalları (ayda bir dəfə) DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-11 dəfə 151 m(2)
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin İnzibati binası I və II mərtəbəsi DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-7 dəfə 256.4 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) - 90410000-4 Kanalizasiya cixarılması xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.01.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.02.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.02.2020 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.02.2020 14:00

İştirak haqqı: 400 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ38CTRE00000000000004518570
 
VÖEN: 1700760271
 
Bank: DXA
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında ödənilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
25.12.2019 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Rekvizitlər
malgöndərənin VÖEN-i, bank rekvizitləri, ünvanı, dövlət reyestrindən cixarış, sahibkarklıq kateqoriyası haqqında məlumat
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyat şəhadətnaməsi təqdim olunmalıdır. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Belə hallar olduqda tenderde iştiraka yol verilmir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
07.01.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təkliflərində xidmətin yerinə yetirilməsi müddəti
20
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
İddiaçınn tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu, beynəlxalq sertifikatın olması, sertifikatların PDF formatında portalda yerləşdirilməsi zəruridir
20
Sertifikat -Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı- 2% (iddiaçının təklifi 100 000 ABŞ dollar manat ekvivalentindən çox olarsa)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı tərəfindən təqdim edilmiş qiymətə əsasən tam tender predmeti üzrə malların son təyinat nöqtəsinə təhvil verilməsi üçün tələb olunan xərclər (nəqliyyat, sığorta, xərcləri vergilər və rüsumlar və s.) daxil edilməlidir.
Qiymət təklifi
60
İddiaçı tərəfindən təqdim edilmiş qiymətə əsasən tam tender predmeti üzrə malların son təyinat nöqtəsinə təhvil verilməsi üçün tələb olunan xərclər (nəqliyyat, sığorta, xərcləri vergilər və rüsumlar və s.) daxil edilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Gülsüm İsmayılova
inspektor
0125656118
0125656118

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.01.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz