Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT MİQRASİYA XİDMƏTİ
Təşkilat VOEN: 1700760271
Təşkilatın ünvanı: AZ-1114, Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202
Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması
Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması
Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinə aid inzibati binalarında kommunal xidmətlərin satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin Tibb müəsisəsinin binası (2 mərtəbəli) | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə | 108.5 | m(2) |
Bakı şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzi üzrə inzibati və yaşayış binaları | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə | 178.5 | m(2) |
Bakı regional miqrasiya idarəsi (inzibati binanın 2-ci və 3-cü mərtəbəsi) | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə | 155.5 | m(2) |
Bakı şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzində - çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidməti (təqribi hər ay 157.0 m3 olmaqla) | Dövlət Miqrasiya Xidmətində çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidmətinin göstərilməsinə təlabat | 1730 | m(3) |
Yevlax şəhər Qanunsuz miqrantların saxlanılması mərkəzində - çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidməti, (təqribi hər ay 52.0 m3 olmaqla) | Dövlət Miqrasiya Xidmətində çirkab suyun daşınması və utilizasiyası xidmətinin göstərilməsinə təlabat | 570 | m(3) |
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin İnzibati binası (6 mərtəbəli) | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-4 dəfə | 841.5 | m(2) |
Dövlət Miqrasiya Xidmətində vətəndaşların qəbulu və gözləmə zalları (ayda bir dəfə) | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-11 dəfə | 151 | m(2) |
Dövlət Miqrasiya Xidmətinin İnzibati binası I və II mərtəbəsi | DMX üzrə pəncərələrin yuyulması xidmətinə təlabat, İl ərzində dövriliyi-7 dəfə | 256.4 | m(2) |
ÜSL kod (kateqoriya) - 90410000-4 Kanalizasiya cixarılması xidmətləri,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
14.01.2020 11:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
05.02.2020 14:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
13.02.2020 10:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
14.02.2020 14:00
İştirak haqqı: 400 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
2020
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında ödənilir.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Qiymət təklifi:: 60 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.01.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz