SOSİUM

20 Sentyabr

Azərbaycan kolbasa və sosiska qiymətləri istehlakçıları narahat edir

Azərbaycanda minimum istehlak səbətinin tərkibindəki ərzaq məhsulları arasında kolbasa və sosiska məhsulları istehlakçıların gündəlik qida ehtiyaclarını qarşılamaqda mühüm rol oynayır. 2024-cü ildə bu məhsulların qiymətləri bir sıra amillərdən, o cümlədən istehsal xərcləri, tədarük zənciri və bazar tələbi kimi faktorlarla dəyişir.

Məsələ ilə  bağlı Fins.az-ın qısa araşdırması sayasində 2024-cü ildə kolbasa və sosiska məhsullarının qiymətlərini və supermarketlərdəki cari vəziyyəti nəzərdən keçirərək, istehlakçılar üçün əhəmiyyətli olan bu məhsulların qiymət dinamikasını anlamaq, bazar şəraitini daha yaxşı qiymətləndirməy kömək edəcəyik.

Kolbasa və sosiska məhsullarının qiymətləri təxminən aşağıdakı kimidir:

Kolbasa (bir kiloqram üçün): 15-25 manat
Sosiska (bir kiloqram üçün): 10-18 manat

Qiymətlər məhsulun növünə, keyfiyyətinə və istehsalçıya görə dəyişə bilər. Yerli istehsal olunan məhsullar, adətən, idxal edilənlərdən daha sərfəlidir.

Aşağıda müxtəlif supermarketlərdə kolbasa və sosiskanın təxmini qiymətləri təqdim olunur:

Bravo Supermarket:
Kolbasa: 20-24 manat
Sosiska: 12-16 manat

Bazarstore:
Kolbasa: 18-22 manat
Sosiska: 10-14 manat

Araz Supermarket:
Kolbasa: 19-25 manat
Sosiska: 11-17 manat

Kolbasa və sosiska məhsullarının qiymətləri aşağıdakı amillərə görə dəyişir:

Məhsul Növü və Keyfiyyəti: Məsələn, premium keyfiyyətli kolbasalar daha yüksək qiymətlərlə satılır. Əlavə ədviyyat və xüsusi tərkiblərlə hazırlanan məhsullar da daha baha olur.

İstehsal və İdxal: Yerli istehsal olunan məhsullar adətən daha sərfəli olur. İdxal olunan kolbasa və sosiska məhsulları əlavə xərclər səbəbindən daha yüksək qiymətlərlə satılır.

Supermarketin Təsiri: Fərqli supermarketlərin qiymət siyasətləri, müştəri bazası və keyfiyyət standartları qiymət fərqliliklərinə səbəb olur.

Kolbasa və sosiska qiymətlərinin artımına səbəb olan amillər bunlardır: istehsal xərcləri (Yüksək xammal qiymətləri, enerji xərcləri və əmək haqqı artımları istehsalçıların xərclərini artırır, bu da qiymət artımına səbəb olur.), təchizat zənciri problemləri (İqlim dəyişiklikləri və nəqliyyat problemləri təchizat zəncirində kəsintilərə yol açaraq qiymət artımını sürətləndirir.), tələb və təklif  Yüksək tələb və məhdud təklif kolbasa və sosiska qiymətlərinin artmasına təsir edən digər bir faktordur.).

2024-cü ildə Azərbaycanda minimum istehlak səbətinin tərkibində olan kolbasa və sosiska məhsulları istehlakçıların gündəlik qida tələblərini qarşılamaq üçün əhəmiyyətlidir. Supermarketlərdəki qiymətlərin izlənməsi, istehlakçıların alım qabiliyyətini qorumaq və ən yaxşı təklifləri tapmaq üçün önəmlidir. Qiymət dəyişikliklərinin səbəbləri istehsal xərcləri və bazar tələbləri ilə sıx bağlıdır.

Fuad Mədətov
Fins.az