Yeni tədris ili Azərbaycanda məktəblərdə şagirdlərin emosional və psixoloji vəziyyətini dəstəkləmək üçün bir sıra yeni xidmətlər təqdim olunur.
Bunu Fins.az-a təhsil eksperti Vəfa Musayeva deyib.
Onun sözlərinə görə, bu xidmətlərin uşaqların psixoloji rifahını təmin etmək və onlara dəstək vermək məqsədini güdür:
“Yeni dərs ilində məktəblərdə şagirdlərin emosional və psixoloji vəziyyətini dəstəkləmək üçün bir sıra xidmətlər təqdim olunur. Bu xidmətlər uşaqların psixoloji rifahını təmin etmək və onlara dəstək vermək məqsədini güdür. Məktəblərdə təqdim olunan bu xidmətlər, şagirdlərin təhsil mühitində daha rahat və güvənli olmalarını təmin etmək məqsədini daşıyır. Məktəblərdə fəaliyyət göstərən psixoloqlar, şagirdlərin emosional vəziyyətini qiymətləndirir və fərdi ya da qrup terapiyaları keçirirlər. Psixoloqlar uşaqlara stres və digər psixoloji problemlərlə mübarizə aparmağı öyrədirlər. Bu terapiyalar, şagirdlərin öz emosional vəziyyətlərini anlamağa və psixoloji çətinlikləri aşmağa kömək edir”.
V.Musayeva bildirib ki, sosial işçilər də məktəblərdə mövcuddur və şagirdlərin ailə və sosial mühitini nəzərə alaraq dəstək göstərirlər:
“Sosial işçilər, problemlərlə üzləşən uşaqlara kömək edir və onlara məsləhət verir. Sosial işçilərin verdiyi dəstək, uşaqların sosial və ailəvi mühitlərindəki çətinlikləri həll etməyə kömək edir. Bəzi məktəblərdə xüsusi dəstək qrupları təşkil olunur ki, burada şagirdlər emosional dəstək alır və problemləri paylaşaraq həll yollarını müzakirə edirlər. Bu qruplar, şagirdlərə bir-biriləri ilə danışaraq və təcrübələrini paylaşaraq dəstək olur”.
Təhsil eksperti onu da vurğulayıb ki, məktəblər valideynlərlə də əməkdaşlıq edir:
“Məktəblər valideynlərlə də əməkdaşlıq edir, onlara uşaqlarının psixoloji vəziyyəti barədə məlumat verir və dəstək olur. Valideynlərə uşaqlarının emosional vəziyyəti haqqında məlumat verilməsi və onlara dəstək göstərilməsi, uşaqların ümumi rifahını artırır və məktəb-valideyn əməkdaşlığını gücləndirir”.
V.Musayeva qeyd edib ki, bu xidmətlər və tədbirlər, şagirdlərin psixoloji və emosional rifahını qorumaq və onların təhsil mühitində daha rahat və dəstəkləyici bir atmosferdə olmalarını təmin etmək məqsədini güdür:
“2024-2025-ci tədris ilində həyata keçirilən bu tədbirlər, məktəblərdə şagirdlərin psixoloji dəstək almasına və daha sağlam bir təhsil mühiti yaradılmasına yönəldilib”.
Fuad Mədətov
Fins.az