MÜSAHİBƏ

10 Aprel

Sığorta bazarını inkişaf etdirmək üçün qanunvericilik islahatları vacibdir – Ləman Babayeva

Azərbaycanda son illər sığorta bazarının inkişafında institusional yanaşma əsas rolu oynayıb. Bu inkişafın müsbət nəticələri artıq aydın şəkildə görünür.

Bu fikirləri Finss.az-a açıqlamasında sığorta eksperti, www.umidsigorta.az onlayn sığorta platformasının təsisçisi və rəhbəri Ləman Babayeva səsləndirib. O, bu prosesin effektivliyini və sektorda müşahidə olunan dəyişiklikləri təhlil edib.

İcbari Sığorta Bürosu ilə DİN arasında inteqrasiya

L.Babayeva qeyd edib ki, son 5 il ərzində İcbari Sığorta Bürosu ilə Daxili İşlər Nazirliyi (DİN) arasında inteqrasiyanın tətbiqi sektor üçün dönüş nöqtəsi olub. Bu inteqrasiya, sığortalı ilə sığortaçı arasında şəffaflığı və güvəni təmin edən vacib bir addım kimi dəyərləndirilir. O, həmçinin, “endirimli finkod” sistemlərinin artıq işə yaramadığını və sığorta proseslərinin daha şəffaf və etibarlı bir formaya keçdiyini vurğulayıb.

Rəqəmsallaşma və Onlayn Platformaların Əhəmiyyəti

Ekspert bildirib ki, rəqəmsallaşmanın tətbiqi, yalnız digər sektorlarda deyil, sığorta sahəsində də böyük müsbət nəticələr verib. Onlayn sistemlərin əlçatanlığı, müştəri məmnuniyyətini artıran mühüm amil olub. L.Babayeva, bunun təkcə sığorta şirkətləri vasitəsilə deyil, həm də müxtəlif onlayn platformalar və bank tətbiqləri vasitəsilə həyata keçirilməsinin müştərilər üçün əlavə rahatlıq yaratdığını qeyd edib.

İcbari Sığortaya Yeni Yanaşma

Onun sözlərinə görə, 2022-ci ilin noyabrında zərərlərin birbaşa tənzimlənməsi sistemi tətbiq olunduqdan sonra vətəndaşların icbari sığortaya yanaşmasında müsbət dəyişikliklər baş verib:

“Əvvəllər cərimə mexanizmləri ilə motivasiya edilən sığortalılar, indi daha çox keyfiyyət, operativlik və şəffaflıq kimi meyarlara diqqət yetirirlər. Bu da sığorta şirkətləri arasında rəqabət mühitinin yaranmasına səbəb olub və müştəri məmnuniyyətinin artırılmasını təmin edib”.

Maarifləndirmə İşləri və Sosial Medianın Rolü

L.Babayeva, sığorta sektorunun inkişafı üçün ən vacib amilin savadlı vətəndaş olduğunu vurğulayıb:

“Əgər vətəndaş sığortanın nə olduğunu, hansı məhsulların mövcud olduğunu və nə üçün lazım olduğunu bilmirsə, sektorun inkişafından danışmaq mənasızdır. Son zamanlar, Azərbaycan Mərkəzi Bankı, İcbari Sığorta Bürosu və Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyası tərəfindən həyata keçirilən maarifləndirmə və təbliğat işləri də çox müsbət nəticələr verib. Həmçinin, sosial media vasitəsilə sığorta şirkətlərinin və digər qurumların fəal reklamları və təbliğatları bu sahədə məlumatlılığı artırıb”.

Sektorun Gələcəyi və Mərkəzi Bankın Fəaliyyəti

Yekun olaraq, Ləman Babayeva, Mərkəzi Bankın sektor iştirakçıları ilə mütəmadi görüşlər keçirərək problemləri və təklifləri dinləməsini yüksək qiymətləndirib. Bu cür müzakirələr və müvafiq addımların atılması, sektoru daha da inkişaf etdirmək üçün müsbət istiqamət göstərir.

Fuad Mədətov
Finss.az