MARKETİNQ

23 Aprel

"TikTok Shop" ikinci əl lüks kateqoriyasını təqdim edir

Dünya üzrə ikinci əl lüks bazarının 2023-cü ildə 49,3 milyard dolları keçəcəyi texnologiya şirkətlərini hərəkətə keçirməyə sövq edib.

Fins.az xəbər verir ki, Tik Tok istifadəçilərinə alış-veriş etməyə imkan verən Tik Tok Shop, ABŞ-dan sonra İngiltərədə ikinci əl lüks kateqoriyasını təqdim etdi. TikTok Shop-un köhnəlmiş dəbdəbə kateqoriyasına daxil olması, köhnəlmiş lüks mallar üçün artan bazara daxil olmaq üçün strateji addımdır.

Onu da qeyd edək ki, TikTok Shop ABŞ-da altı aydan çoxdur fəaliyyət göstərir.

Yeni kateqoriya Böyük Britaniyadakı müştərilərə TikTok proqramından çıxmadan ikinci əl dəbdəbəli paltarlar, dizayner çantaları və digər aksesuarları almağa imkan verir. Tik Tok Shop-da ilk növbədə Sellier, Luxe Collective, Sign of the Times, HardlyEverWornIt və Break Archive daxil olmaqla yalnız beş Britaniya brendi nümayiş etdirilir.

TikTok Shop 2022-ci ildə istifadəyə verildikdən sonra platforma təxminən 1 milyard dollar dəyərində məhsul satıb. Bununla belə, uğur qazanmasına baxmayaraq, Tik Tok Shop saxta və keyfiyyətsiz məhsulların bazarı doldurduğunu iddia edir. Saxta məhsullar bu gün ən böyük e-ticarət nəhəngləri olan Amazon, eBay və digərləri üçün ən böyük problemdir.

Günel Məlikzadə
Fins.az