MARKETİNQ

19 Dekabr

2023-cü ilin qablaşdırılmasına baxış

Qobal qablaşdırma dizayn platforması Pentawards tərəfindən 2023-cü il üçün proqnozlaşdırılan qablaşdırma dizayn trendlərini təqdim edir:

Cəsarətli vizuallar: Bu gün brendlər təkcə rəflərdə deyil, bir çox platformada fərqlənməlidir. Buna görə də həm fiziki, həm də rəqəmsal mağazalarda, internetdə və sosial mediada özlərini göstərməlidirlər. Nəticə unikal qrafika, qalın rənglər, şriftlər və simvollardır.

Toxunma detallı: Neyromarketinq tədqiqatı göstərir ki, toxuma həssas təcrübəyə təsir edə bilər və bununla da dolayı yolla yüksək keyfiyyət, dəyər və imtiyaz hisslərini stimullaşdırır. Fiziki təmasın çox az olduğu pandemiya dövründən xilas olmağa çalışarkən, markalar fakturalı qablaşdırma ilə istehlakçının marağını yüksək tutmağa çalışır.

Ağıllı qablaşdırma: Brend və istehlakçı arasında əlaqə yaratmaq həmişə ən vacib məqsədlərdən biridir. Artırılmış reallıq texnologiyaları və QR kodlar kimi qarşılıqlı əlaqə yolları ilə tanışıq, lakin zaman keçdikcə bu əsərlərdə yaradıcılıq səviyyəsinin yüksəlməsi qaçılmazdır.

© Facemark