Finss.az xəbər verir ki, İtalyan şirniyyatçı istehsalçısı Ferrero'nun Şimali Amerika şöbəsi, məhsullarını gələn ilin ən böyük idman tədbirləri - Super Bowl və Dünya Kuboku dövründə reklam etmək üçün 100 milyon dollardan çox büdcə ayıracaq.
"İdman tədbirləri ən böyük tamaşaçılara sahib olmağa davam edir. Bundan əlavə, televizorları qarşısında oturduqları məhsullarda istehlakçılara reklam verəcəyik" dedi Michael Linsey, Ferreronun Şimali Amerika işinin rəhbəri. "İzləyicilər, bu gündə və yaşda reklamlar vasitəsilə tiplər atmağa meylli olduğu və ya reklamlar zamanı ekranlardan uzaqlaşdıqları bu gündə və yaşda unikal bir vəziyyət olan Super Bowl-ı izləyirlər." fasilə verir. "
Ferrero, fevral ayında baş tutacaq Amerika futbol çempionatının finalında ilk dəfə ilk dəfə elanı elan edəcək. Son matçı 127,7 milyon izləyicinin rekord televiziya auditoriyasını cəlb etdi. 30 saniyəlik bir ticarətin dəyəri 8 milyon dollar və sentyabrın əvvəlində, gələn il matçın yayımlanacaq NBCuniversal, bütün reklam yuvaları satıldığını bildirdi.