Finss.az xəbər verir ki, Amerika kosmetika və ətir istehsalçısı Coty Inc 2025-ci maliyyə ilinin dördüncü rübündə (aprel–iyun) zərərlərini azaltmağa nail olub. Şirkətin xalis zərəri ötən ilin analoji dövründəki 100,2 milyon dollardan 72,1 milyon dollara düşüb.
Səhm üzrə zərər 0,12 dollardan 0,08 dollara enib. Birdəfəlik amillər nəzərə alınmadan zərər hər səhm üçün 0,05 dollar təşkil edib. Analitiklərin gözləntisi isə hər səhm üzrə 0,01 dollar mənfəət idi.
Coty-nin gəliri ötən rübdə 8% azalaraq 1,25 milyard dollar təşkil edib. Bu göstərici bir il əvvəlki 1,36 milyard dollardan aşağı olsa da, analitiklərin 1,21 milyard dollarlıq proqnozunu üstələyib. Premium kosmetika və ətirlər seqmentində satışlar 5% azalaraq 760 milyon dollar, kütləvi bazarda isə 12% azalaraq 491,8 milyon dollar olub.
Şirkət cari maliyyə ilinin birinci rübündə müqayisəli satışların 6-8%, ikinci rübdə isə 3-5% azalacağını proqnozlaşdırır. Bununla yanaşı, ilk maliyyə yarısında səhm başına 0,33–0,36 dollar mənfəət gözlənilir ki, bu da ötən illə müqayisədə nisbətən aşağıdır.
Coty ikinci maliyyə yarısında idxal tariflərinin mənfi təsirini azaltmağı və satış artımına nail olmağı planlaşdırır. Lakin hesabatın dərcindən sonra şirkətin səhmləri Nyu-York birjasında 16% ucuzlaşıb.
Coty CoverGirl, Max Factor, Rimmel, Sally Hansen, Alexander McQueen, Bottega Veneta, Burberry, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Gucci, Hugo Boss, Kylie Skin və Miu Miu kimi məşhur brendlərin kosmetika, bədənə qulluq məhsulları və ətirlərini istehsal edir.