BİZNES

01 May

BMD: Bir nömrəli problem həddindən artıq kirayə tələbləridir

Turizm xərcləri sürətlə azalsa da, xərclərdə əməyin payı artmaqda davam edir.

Finss.az xəbər verir ki, BMD-nin Mart 2025-ci il sorğusuna görə, markalı pərakəndə satış üçün ən vacib problem, 87 faizlə birinciliyini qoruyan həddindən artıq kirayə artımı tələbidir. Brendlər üçün problemlər siyahısında turist alış-verişində azalma 65 faizlə ikinci, ümumi xərclərdə əməyin payının artması isə 63 faizlə üçüncü yerdədir.

10 uzadılmış ili tamamlayan kommersiya mülkiyyəti müqavilələrində 600%-ə qədər kirayə artımı tələbləri bu il brend pərakəndə satış üçün ən vacib problemlər siyahısında birinci yerdə qalır. Brend pərakəndə satışının əsas problemləri arasında turistlərə satışın azalması ikinci, ümumi xərclərdə əməyin payının artması isə üçüncü yeri tutur.

Çatı altında 518 marka ilə qeyri-ərzaq pərakəndə sektorunun ən əhəmiyyətli təmsilçisi Birləşmiş Brendlər Assosiasiyası (BMD), üzvləri arasında keçirdiyi mart sorğusunun nəticələrini açıqlayıb. Sorğunu qiymətləndirən BMD prezidenti Sinan Öncel, brend pərakəndə satış üçün həddindən artıq kirayə artımı tələblərinin son üç ildə bir nömrəli problem olduğunu xatırladıb. İnflyasiya ilə mübarizəyə də zərər verən məsələni aidiyyatı nazirliklər də daxil olmaqla hər platformada gündəmə gətirməsinə baxmayaraq, həll yolunun hazırlana bilmədiyini ifadə edən Öncel:

"Hər ay keçirdiyimiz mütəmadi sorğular vasitəsilə üzvlərimizin, yəni brend pərakəndə satışın nəbzini tuturuq. Müəyyən dövrlərdə üzvlərimizdən də ən çox şikayət etdikləri məsələləri sadalamalarını xahiş edirik. Üzvlərimiz onları ən çox maraqlandıran məsələlər siyahısında bir çox başlıq qeyd edə bilər. İcarəyə görə həddən artıq artım tələbləri ən çox şikayət edilən məsələlər siyahısında ilk yerlərini qoruyub saxlayır. 2023-cü ildə faiz, 2024-cü ildə isə 91 faiz.