2025-ci ildə Ural Hava Yolları sərnişin axınını keçən ilki səviyyədə saxlayacağını gözləyir, bu göstəricinin artımı yeni təyyarələrin tədarükünün olmaması səbəbindən gözlənilmir, daşıyıcının baş direktoru Kirill Skuratov bildirib.
"Vəzifə 2024-cü il həcmini, yəni təxminən 9,5 milyon sərnişini qarşılamaqdır. Hələlik artım nəzərdən keçirilmir: bütün avadanlıqlarımız (nəqliyyat imkanlarından istifadə limitindədir - İ.F.). Başqa avadanlıqlarımız olmayana qədər, biz həcmləri fiziki olaraq artıra bilməyəcəyik", - Skuratov jurnalistlərə bildirib ki, şirkətin keçən il orta oturacaq doluluğu nisbəti təxminən 89% olub.
Finss.az xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, digər aviaşirkətlərdən təyyarələrin “yaş” lizinq mexanizmi (yəni ekipajla birlikdə) altında icarəyə verilməsi Ural Hava Yolları üçün potensial maraq doğursa da, şirkət belə təkliflər almayıb.
"Hələ ki, Airbus kimi təyyarələri orta gövdədən yaş icarəyə verə biləcək kimsəni görmürəm. Heç kim təklif etməyib. Əgər kimsə təklif etsə, əlbəttə ki, bunu yüksək mövsüm üçün nəzərdən keçirəcəyik", - Skuratov bildirib.
Ural Hava Yollarının donanmasına A320 ceo/neo ailəsinin 51 orta məsafəli təyyarəsi daxildir. Onlardan 18-i üzrə 2023-cü ilin sonunda xarici lizinq verənlərlə sığorta hesablaşmaları bağlanıb ki, bu da onları ikiqat qeydiyyatdan “təmizləməyə” və xarici reyslərdə istifadə etməyə imkan verib. Bu məqsədlə Milli Rifah Fondunun vəsaiti və şirkətin öz vəsaiti istifadə olunub. Skuratovun sözlərinə görə, yaxın gələcəkdə yeni oxşar sövdələşmələr gözlənilmir.
“Və vəsait (dövlət tərəfindən - İ.F.) ayrılmır, qərbli tərəfdaşlar isə hələlik o qədər də maraq göstərmirlər”, - deyə o bildirib: “Hazırda danışıqlar gedir, biz hardasa qiymət alveri edirik, başqa şeylər var, amma razılaşmaq deyilən bir şey yoxdur”.
"Biz öz pulumuzla qismən (belə sövdələşmələr bağlamağa - ƏGƏR) hazırıq. Bizim bir neçə təyyarəmiz var, onların öz pulumuzla alınması ilə bağlı danışıqlar aparırıq. Amma yenə də - orada problemlər var ki, biz ancaq rublla ödəyə bilərik və s", - şirkət rəhbəri əlavə edib.