BİZNES

27 Avqust

Yataq və vanna dəsmalları bazarı

Yataq və vanna dəsmalları bazarı, müxtəlif amillərin təsiri altında sürətlə inkişaf edir.

Fins.az xəbər verir ki, bazarın artımını stimullaşdıran əsas faktorlar arasında yaşayış bazarının böyüməsi, müştəri xərclərinin artması, texnoloji inkişaflar və məhsul müxtəlifliyinin artması yer alır. Müştərilərin artan şüuru, yaxşı yuxu və vannanın fiziki və ruhi faydaları haqqında məlumatlılığı, premium və dizayner yataq və vanna dəsmallarına olan tələbatı artırır.

Bazarın əsas tendensiyaları

Yataq dəsmalları bazarı ev tekstili seqmentinin ən böyük hissəsini təşkil edir. Yataq dəsmalları, örtüklərdən, yorğanlardan, yastıq üzlüklərindən, döşəklərdən və digər məhsullardan ibarətdir. Bu seqment, xüsusilə qonaqpərvərlik sənayesinin böyüməsi və inkişaf etməkdə olan ölkələrdə xərclərin artması ilə sürətlə inkişaf edir. Bu tendensiyanın yaxın gələcəkdə də davam edəcəyi gözlənilir.

Asiya-Sakit Okean bölgəsi bazarın ən böyük hissəsini təşkil edir. Bölgədəki iqtisadi artım, nüvə ailələrinin sayının artması, pərakəndə satış şəbəkələrinin genişlənməsi və zəngin orta təbəqənin artan tələbatı bu inkişafı stimullaşdırır. Çin, yataq dəsmallarının dünya ixracatında lider ölkə olaraq önə çıxır, lakin Pakistan, Vyetnam və Banqladeş də ixracat rəqabətində iştirak edir.

Bazarın liderləri və rəqabət

Yataq və vanna dəsmalları bazarında hazırda iri oyunçular bazarın böyük bir hissəsini idarə edir. Ən iri şirkətlər arasında IKEA Systems B.V., Welspun India Ltd, American Textile Company, Acton Acton və Beaumont Brown yer alır. Böyük şirkətlər məhsul çeşidi, həcmi satınalmalar və effektiv marketinq vasitəsilə rəqabət aparır. Kiçik şirkətlər isə müştəri xidmətində fərqlənərək xüsusi bazar seqmentlərinə fokuslanır.

Yataq və vanna dəsmalları bazarının artımı, müştəri ehtiyaclarının və bazar tendensiyalarının əks olunması ilə daha da genişlənəcəkdir. Bu sahədəki inkişaflar, müştəri tələblərinə uyğun yeni məhsul variantlarının təqdim edilməsi və bazar rəqabətinin artırılması ilə davam edəcəkdir.