Bazarlar sərtləşmə dövründən sonra ABŞ iqtisadiyyatının necə soyuyacağını diqqətlə izləyərkən, istehlak tərəfində noyabr kampaniyalarında canlı bir görünüş diqqəti çəkdi.
Fins.az Bloomberg-ə istinadən xəbər verir ki, Birləşmiş Ştatlardakı istehlakçılar cümə günü kampaniyalarda onlayn olaraq rekord məbləğdə 9,8 milyard dollar xərclədilər ki, bu da pərakəndə satış şirkətlərində bayram mövsümü üçün sönük satış proqnozları ilə üzləşməsinə müsbət işarədir.
Elektronika, ağıllı saatlar, televizorlar və audio avadanlıqlara tələbat ötən illə müqayisədə günün onlayn satışlarının 7,5 faiz artmasına kömək edib.
İstehlakçılar indi almaq, sonra ödəmək opsiyalarına müraciət edərək büdcələrini genişləndiriblər ki, bu da Şükran günündən əvvəlki həftə ilə müqayisədə 72 faiz artıb.
Bu artım, yüksək inflyasiyanın istehlakçıların büdcələrinə zərər vurduğu və pərakəndə satıcıların artan ehtiyatlardan qurtulmaq üçün dərin endirimlər təklif etdiyi keçən ilki bayram mövsümündən bərpa oldu.
Bu il bayram alış-verişi pandemiya dövründəki əmanətlərin azalması və faiz dərəcələrinin son 20 ildə ən yüksək səviyyədə qalması səbəbindən ABŞ istehlakçılarının davamlılığının göstəricisi idi.
Günel Məlikzadə
Fins.az