FTC-nin ABŞ-ın pərakəndə nəhəngi Amazon-a qarşı sentyabr ayında açdığı iddia çərçivəsində yeni detallar açıqlanıb.
Fins.az Bloomberg-ə istinadən xəbər verir ki, şikayət həm də şirkətin "Prime" funksiyasının bir hissəsi olaraq satıcılardan logistika və çatdırılma xidmətlərindən necə istifadə etməyi tələb etdiyinə də aydınlıq gətirib.
Amazon-un digər onlayn pərakəndə satış şirkətlərinin onların qiymətlərini izlədiyini görmək və rəqiblərinin izləyəcəyi ehtimal olunan məhsulların qiymətlərini artırmaq üçün gizli bir alqoritm yaratdığını ifadə edən şikayət faylında Amazon-un bu alqoritmi aradan qaldırmaq üçün istifadə etdiyi iddia edilib.
FTC, sentyabr ayında Amazon-a qarşı inhisar gücündən qeyri-qanuni istifadə edərək rəqabətə zidd hərəkət etdiyini iddia edərək məhkəməyə müraciət edib.
Amazon-un qanunu böyük bir şirkət olduğu üçün deyil, mövcud rəqiblərin böyüməsinə və yeni rəqiblərin meydana çıxmasına mane olan istisna davranışlar göstərdiyinə görə pozduğunu iddia edən FTC Amazon-un hərəkətləri ilə heç bir rəqibin şirkətin dominantlığını təhdid etməməsini təmin etdiyini qeyd edib.
FTC, Amazon-un sifarişinin hər il pərakəndə satışda yüz milyardlarla dollara, iri və kiçik biznes tərəfindən satılan yüz minlərlə məhsula və yüz milyonlarla istehlakçıya təsir etdiyini bildirib.
Günel Məlikzadə
Fins.az