Sahibkarlar kommunal xidmətlərlə bağlı “Bakı KOB evi”nə müraciət edə bilərlər. Hazırda KOB evində “Azərsu” ASC, “Azərişıq” ASC və “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi tərəfindən sahibkarlara müxtəlif xidmətlər təqdim olunur.
Bu barədə Fins.Az-a KOBİA-dan məlumat verilib.
“Bakı KOB evi”ndə “Azərsu” ASC-yə məxsus xidmət masasında mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə texniki şərtlərin, ödənişlər haqqında məlumatın verilməsi, qüsurlu ödənişin bərpa edilməsi və borcun araşdırılması üzrə xidmətlər göstərilir.
Sahibkarlar qazlaşma haqqında məlumat, texniki şərt üçün sənədlərin qəbulu və təhvil verilməsi, yeni və mövcud abonentlər üzrə müqavilələrin bağlanması, yeni qazlaşma və əvəzetmə nəticəsində quraşdırılmış smart tipli sayğacların kartlarının aktiv edilməsi, abonent məlumatlarında (ad,soyad) dəyişikliklərin olunması, itirilimiş və zədələnmiş smart kartların hazırlanması, koda düşmüş smart kartlarının bərpası üçün “Bakı KOB evi”ndə fəaliyyət göstərən “Azəriqaz” İB-nin xidmət masasına müraciət edə bilərlər.
“Azərişıq” ASC tərəfindən isə “Bakı KOB evi”ndə sahiblarlara abonentin ad dəyişdirilməsi, geniş tarixçəsinin və üzləşmə aktlarının verilməsi, sayğacın zədələnməsinin araşdırılması üçün müraciətlərin qəbulu, enerji təchizatı şəbəkəsinə qoşulma, elektrik enerjisinin gücü və keyfiyyət göstəriciləri barədə sənədin hazırlanması, istehlakçının balansında olan elektrik şəbəkələrinə və avadanlıqlarına texniki xidmətin göstərilməsi, elektrik təchizatı sistemlərinin layihələndirilməsi və quraşdırılma işləri, abonent kodunun passiv və ya aktiv olması üçün müraciətlərin qəbulu xidmətləri göstərilir. Həmçinin sahibkarlar onlara məxsus biznes obyektlərinin smart kartlarının bərpası, yenisinin verilməsi və ödənişin yüklənməsi xidməti üçün də “Bakı KOB evi”nə müraciət edə bilərlər.