Fins.az - 2024-cü ilin birinci yarısında hibridlə işləyən avtomobillərin dünya üzrə satışları 34% azalıb.
Bu düşüş, uzun müddət inqilabi hesab edilən hidrogen texnologiyasının dəstək itirməsinin əlamətidir. 2023-cü ildə yalnız 16 413 ədəd FCEV (yanacaq hüceyrəsi ilə işləyən elektrikli avtomobil) satılıb, bu isə bir il əvvəlki 20 704 ədədin əhəmiyyətli dərəcədə altındadır.
Hibrid avtomobillərinin satışı, yaşıl hidrogenin yüksək qiyməti və yanacaq doldurma stansiyalarının çatışmazlığı ilə izah edilir. Parisdəki 2024 Olimpiadasında Toyota Mirai rəsmi avtomobil olaraq təyin olunsa da, alimlər hidrogen texnologiyasının enerjiyə üç dəfə daha çox ehtiyac duyduğunu və karbon emissiyalarını azaltmaq məqsədinə zidd olduğunu vurğulayıblar.
ABŞ-da Toyota Mirai sahibləri şirkətə qarşı iddia qaldırıblar, çünki yanacaq doldurma stansiyalarının bağlanması və infrastrukturun azalması söz verilən sadə doldurma təcrübəsinə zidd olub. Shell kimi böyük şirkətlərin hidrogen stansiyalarını bağlaması, bu texnologiyanın daha az cəlbedici olmasına səbəb olub.
Artıq yalnız bir neçə istehsalçı – BMW, Honda, Hyundai və Toyota – bu texnologiyaya sərmayə yatırmağa davam edir. Lakin hidrogen hələ də yüklü nəqliyyat üçün perspektivli qalır, sərnişin avtomobilləri isə daha əlverişli və ekoloji cəhətdən təmiz olan batareyalarla işləməyə doğru irəliləyir.