Hyundai növbəti il üçün eksklüziv bir model buraxmaqla Çin bazarına güclü dönüş etməyə hazırlaşır. Bu, yalnız Çin istehlakçılarına uyğunlaşdırılmış ilk avtomobildir və qlobal modellərin adaptasiyası deyil. Hyundai bu avtomobilə yerli bazar üçün ən qabaqcıl texnologiyaları daxil edəcəyini vəd edir. Şirkətin məqsədi Çin bazarına öz yerini yenidən qazanmaq və rəqabətə dayanıqlı bir mövqe tutmaqdır.
Fins.az xəbər verir ki, 2017-ci ildən etibarən Hyundai-nin Çin bazarındakı satışları ciddi şəkildə azalıb. Ötən il Koreya avtomobillərinin Çin bazarındakı payı cəmi 1,2%-ə qədər düşdü. Buna baxmayaraq, Hyundai yeni modelini strateji olaraq, bazardakı mövqeyini bərpa etmək və gücləndirmək üçün əsas vasitə kimi görür. Bu avtomobil, şirkətin Çində rəqabəti bərpa etmək cəhdlərinin açarına çevriləcəkdir.
Hyundai-nin bu layihədə əsas məqsədi Çin bazarında yerli brendlərin, xüsusilə Li Auto kimi şirkətlərin güclü rəqabəti ilə mübarizə aparmaqdır. Şirkət, öz təcrübəsini ən son Çin texnologiyaları ilə birləşdirərək rəqabət qabiliyyətli bir avtomobil istehsal etməyi planlaşdırır.
Bu addım Hyundai-nin Çin bazarına olan xüsusi diqqətinin və şirkətin yenilikçi yanaşmasının bir göstəricisidir. Təkmilləşdirilmiş texnologiyalar və istehlakçıların istəklərinə uyğunlaşdırılmış dizaynla, Hyundai-nin bu yeni modeli Çindəki avtomobil sənayesinə mühüm təsir göstərə bilər.