Keçmiş İspan və yeni Alman markası Seat, son aylarda Volkswagen Qrupu daxilində həyatını "Cupra" adı ilə davam etdirəcəyini açıqlanıb. Bu səbəbdən yeni Leon modeli indi Seat deyil, Cupra adı ilə buraxılır. 2024-cü il üzünü dəyişdirən yeni Cupra Leon yenilənmiş idman xarakteri ilə podiuma çıxıb.
Fins.az xəbər verir ki, yenilənmiş Cupra Leon həm stansiya vaqonu, həm də hetçbek kuzov tipləri üçün əsas yeniliklər təklif edir. Markanın ən idmanlı modelləri arasında yer alan Leonun bu dəfə daha əhatəli makiyaj əməliyyatı keçirdiyini söyləməliyik.
Əvvəlcə mexaniki hissədən başlayaq. VAG Group mühəndisləri bu dəfə ev tapşırıqlarını yaxşı yerinə yetirdilər. Çünki yenilənmiş Cupra Leon 333 at gücü hasil edən 2.0 TSI aqreqatına sahib olacaq. Bundan əlavə, bu qurğu ilə avtomobilə əvvəllər yalnız Formentor VZ5 və Audi RS 3-də gördüyümüz Torque Splitter funksiyası da daxil olacaq.
Qısaca "fırlanma momenti ayırıcı" olaraq xarakterizə edə biləcəyimiz bu xüsusiyyət sayəsində avtomobil performans sürmə zamanı gücü ön və arxa oxlara daha səmərəli şəkildə paylayacaq. Beləliklə, daha çox yol tutuşu, daha yüksək səmərəlilik və performans onunla gələcəkdir.
Aparat xüsusiyyətlərinə gəldikdə, biz Matrix LED faralarından başlamalıyıq. Üçbucaqlı almaz dilimləri ilə yeni far dizaynına sahib olan model yeni ön bamper və barmaqlıqlarla gəlir. Çox şişirdilmiş olub-olmayacağını bilmirik, amma avtomobilə qabaqdan baxanda bir az da Lamborghini Urus mehini almaq mümkündür.
Arxa tərəfdə uzun LED arxa fənərləri görürük. Əvvəlki modeldən fərqli cəhəti bu dəfə Cupra loqosunun arxa dayanma qrupuna daxil olmasıdır. Bundan əlavə, 8 fərqli təkər modeli variantına sahib olan model, eksteryer variantları baxımından kifayət qədər səxavətlidir. Avtomobilin salonunda ciddi dəyişiklik yoxdur.
Yenilənmiş Cupra Leon 150 at gücünə malik 6 pilləli mexaniki transmissiya ilə 1,5 TSI, 204 at gücü hasil edən avtomatik və 4 təkərli 2,0 TSI, 265 at gücü hasil edən avtomatik və ön ötürücülü 2,0 TSI və Torque Splitter funksiyası ilə 2,0 TSI mühərriklərə malikdir. 333 hp olacaq.
Günel Məlikzadə
Fins.az