Dünyanın ən böyük elektrik avtomobil istehsalçısı BYD bu həftə ilk natrium-ion batareya qurğusunun təməlini qoydu. BYD-nin 1,4 milyard dollar sərmayə qoyacağı fabrikin illik gücü 30 GWh olacaq. Bu yaxınlarda BYD Teslanı geridə qoydu və dünyanın ən böyük elektrik avtomobil istehsalçısı oldu. BYD həm də dünyanın aparıcı akkumulyator istehsalçılarından biridir. Hal-hazırda litium-ion batareyalar nəqliyyat vasitələrində ən çox seçilən akkumulyatorlar olsa da, şirkətlər daha az xərclə daha çox diapazon, daha sürətli şarj və daha az xammal istifadəsini təmin edəcək akkumulyator texnologiyaları axtarırlar.
Fins.az xəbər verir ki, BYD-nin Blade batareyaları Tesla, Hyundai, Toyota və Ford kimi digər avtomobil istehsalçılarının avtomobillərini gücləndirir. Bıçaqlı batareyalar BYD-nin batareya törəməsi olan FinDreams tərəfindən dizayn edilmiş və istehsal edilmiş litium dəmir fosfat (LFP) tipli batareyalardır.
Keçən iyun ayında şirkət portfelini natrium-ion batareyalarına genişləndirmək üçün Huaihai Holding Group ilə birgə müəssisə yaratdı. İki şirkət noyabr ayında Xuzhouda ilk BYD natrium-ion akkumulyator zavodunu tikmək barədə razılığa gəliblər. Birgə müəssisə dünyanın ən böyük natrium batareyaları tədarükçüsü olmaq məqsədi daşıyır.
Natrium-ion batareyaları lityuma daha ucuz alternativ təklif edir, lakin daha az enerji sıxlığına malikdir. Buna görə də, aşağı qiymətli kiçik avtomobillər və ya yüksək enerji sıxlığı tələb etməyən iki təkərli avtomobillər üçün faydalı bir akkumulyator növüdür.
Əvvəllər BYD-nin 2023-cü ildə natrium ion batareyaları istehsalına başlayacağı və BYD Seagull-un yeni texnologiyadan istifadə edən ilk elektrik avtomobili olacağı ilə bağlı şayiələr yayılmışdı. Bununla belə, Seagull LFP Blade batareyası ilə aprel ayında təqdim edildi.
Günel Məlikzadə
Fins.az