AVTO

29 Noyabr

BMW iM3 adını patentləşdirib, səs-küyə səbəb olub!

Yüksək performanslı avtomobil ailələrinin elektrik dövrünə keçiddə hansı yolu gedəcəkləri bəlli deyil. Keçid dövründə super və hiperkar istehsalçıları hibrid qurğulara sərmayə qoysalar da, BMW-nin fərqli planları var.

Fins.az xəbər verir ki, elektrik avtomobil təcrübələrinə ilk i3 ilə başlayan Bavariya mühəndisləri, ölkəyə yeni gələn i5 modeli də daxil olmaqla, “i” ailəsindəki modellər üzərində çox uğurlu işlər görüblər.

i5 M60 və ya i4 M50 kimi modellər M işarəsini daşısa da, onlar son "M" modeli deyil. Çünki M-sevərlər üçün M hərfindən sonra yalnız bir rəqəm olmasa, o model əsl M modeli sayılmır.

Məlumata görə, BMW “iM3” adını Almaniya və Avropa Birliyində qeydiyyat prosesinə keçirib. , M Departamentinin prezidenti Frank van Meel gələcək nəsil M3 və M4-də S58 şah əsərini tərk etmək və onları M EV-lərə çevirmək istəyir. Bununla belə, M modellərində yüngüllük üçün edilən səyləri nəhəng bir batareya quraşdıraraq məhv etməyin mənası yoxdur.

Yaxın keçmişdə XM-in 3 tona yaxın çəkisi hibrid qurğusu sayəsində çox sayda insanı məyus etmişdi. Bəli, iM3 hormonal yolsuzluq avtomobili olmayacaq, Neue Klasse dizayn dilində əvvəlkindən daha müasir sedan olacaq. Amma çəkinin mənfi təsirlərinin avtomobilin xarakterinə necə təsir edəcəyini bilmirik.

Bu patent müraciətləri təsdiq edildikdə belə, iM3-ün müştərilərlə nə vaxt görüşəcəyi məlum deyil.

Qeyd edək ki, 2027-ci ildə tam elektriklə işləyən M3 təqdim ediləcək. Bundan əlavə, daxili yanma modeli həmin vaxt siyahıdakı yerini qoruyacaq.

Mehriban Mirzəzadə
Fins.az