Fins.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, Daihatsu keçən həftə Yaponiya Mobility Sərgisində təəccüblü bir şəkildə konseptual Copen modelini təqdim edib.
Bu, ilk nəsli 2002-ci ildə təqdim ediləndən bəri tanıdığımız sevimli ön təkərli kei avtomobili deyildi; Əksinə, bu, arxa təkərli daha böyük avtomobil idi. Kei avtomobilinin mənşəyindən uzaqlaşmaq mühəndislərə hazırkı istehsal modelində istifadə edilən 658cc mühərrikdən daha böyük mühərriki yerləşdirmək azadlığı verib.
Çıxış gücü açıqlanmayıb, lakin kapotun altında 1,3 litrlik mühərrik olduğunu nəzərə alsaq, əminliklə deyə bilərik ki, bu mühərrik 63 at gücü hasil edən kei avtomobilində istifadə edilən zəif 0,6 litrlik turbo mühərrikdən daha çox gücə malikdir. .
Bu əlavə güc zəruridir, çünki Vision Copen JDM spesifikasiyasından təxminən 18 düym uzun və demək olar ki, 9 düym daha genişdir.
O, hələ də Mazda MX-5 Miata-dan kiçikdir, lakin çox deyil. Bəs niyə Daihatsu kiçik idman avtomobilini əhəmiyyətli dərəcədə böyütmək qərarına gəldi?
Başqa sözlə desək, daha böyük, daha güclü mühərrikə və arxa təkər ötürücülü Copen, hazırkı kei avtomobilini ixracla müqayisədə daha cəlbedici edəcək. Unutmayaq ki, Daihatsu Toyota-nın bütövlükdə törəmə şirkətidir, ona görə də modeli Yaponiyadan kənarda satmaq o qədər də çətin olmayacaq.
Bu maraqlı modelin necə olacağını görmək üçün gözləməli olacağıq, lakin nəzərə almalıyıq ki, hazırkı Copen üçün vaxt tükənir, çünki o, 2014-cü ildən mövcuddur.
Murad Abdullayev
Fins.az