Fins.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, emissiya qaydaları bütün dünyada sərtləşir, bu da avtomobil istehsalçılarının yalnız daxili yanma mühərrikləri ilə işləyən performans yönümlü modellər istehsalını çətinləşdirir.
Hətta Ferrari kimi aşağı istehsal həcmi olan elit brendlər indi elektrikləşdirməyə doğru irəliləyir; Buna görə də Maranelloda yeni istehsal olunan Ferrari modelləri hibrid güc sistemləri ilə təchiz edilmişdir. 296 GTB və onun dəyişdirilə bilən versiyası olan 296 GTS kimi modellər bunlardan bir neçəsidir.
Bununla belə, 296 Challenge adlı bu model tamamilə təmiz V6 mühərriki ilə gəlir və heç bir hibrid dəstəyi daxil etmir, çünki biz cins yarış avtomobili ilə məşğul oluruq. Ferrari emissiya qaydalarına riayət etməli deyil, çünki o, bu avtomobilə nömrə nişanı qoymur; çünki bu xüsusi model Ferrari Challenge Trofeo Pirelli yarışlarında yarışacaq.
2024 Ferrari 296 Challenge-in mərkəzində qeyri-hibrid tvin-turbo 3,0 litrlik mühərrik dayanır; Bu mühərrik 2023-cü il mövsümü üçün satışa çıxarılan 296 GT3 modelində də istifadə olunur. Yol avtomobillərinə tətbiq olunan ciddi qaydalara riayət etməli olmadıqları üçün Ferrari mühəndisləri V6 mühərrikinin gücündən maksimum istifadə edə bilərlər; beləliklə, V6 mühərriki indi 690 at gücü və 740 Nyuton-metr fırlanma anı hasil edə bilər. Normalda bu altı silindrli mühərrik elektrik mühərriki ilə birləşdirildikdə cəmi 830 at gücü təklif edir, lakin bu hibrid sistem 296 Challenge modelinə daxil edilmir.
Ferrari fəxrlə bildirir ki, bu mühərrik litr başına 234 at gücü hasil edir, yəni bu mühərrik öz seqmentində rekord güc təklif edir. Yeni 296 Challenge Ferrari Challenge Trofeo Pirelli tarixində 120 dərəcə V6 mühərrikindən istifadə edən ilk yarış avtomobilidir. Böyük güclə böyük məsuliyyət gəlir; Buna görə də yalnız trek üçün nəzərdə tutulmuş xüsusi modeldə karbon-keramik əyləclər, 296 GTB-dən əldə edilmiş və təkmilləşdirilmiş ABS sistemi və bu model üçün hazırlanmış yeni Pirelli 19 düymlük şinlər var.
Murad Abdullayev
Fins.az