Fins.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, 2024-cü ildə BMW Qrupunun satış strategiyasında böyük dəyişiklik olacaq. Birincisi, Mini bu transformasiyanın qabaqcılı olacaq və 1 yanvar 2024-cü il tarixindən etibarən avtomobillərini Tesla-nın hazırkı birbaşa satış modelinə bənzər hibrid satış modeli ilə İtaliya, Polşa və İsveçdə satacaq.
Bu yeni satış modeli birbaşa satışa keçidin mühüm hissəsi kimi BMW, Mini və Rolls-Royce markalarını əhatə edəcək. Bu dəyişiklik regional qiymətləri və müştəri ilə daha birbaşa əlaqəni təmin etməklə müştərilərə daha yaxşı xidmət göstərməyi hədəfləyəcək.
Keçid dövründə şirkət müştərilərin öz seçimlərinə uyğun olaraq onlayn və fiziki alış təcrübələri arasında problemsiz keçid edə bilmələrini təmin etmək üçün satınalma prosesinin tamamilə rəqəmsallaşdırılmasına diqqət yetirəcək.
Yeni satış modeli mövcud pərakəndə şəbəkəyə əlavə töhfə vermək məqsədi daşıyır. BMW müştərilərin yüksək keyfiyyətli məsləhət və texniki xidmətlər almağa davam edə bilməsi üçün pərakəndə tərəfdaşlarının roluna əhəmiyyət verir. Bu tərəfdaşlar müştərilərə daha çox seçim təklif etmək üçün BMW Qrupunun bütün avtomobil inventarına çıxış əldə edəcəklər.
Bu yeni satış modeli inteqrasiya olunmuş İT sistemi ilə onlayn və fiziki satış kanallarını dəstəkləyən çevik yanaşma təklif edir. Rəqəmsallaşma ilə yanaşı, o, müştəri seçimlərinin müxtəlifliyini qəbul edir və müştərilərə daha fərdiləşdirilmiş alış-veriş təcrübəsi təklif edir. BMW Qrupunun bu təkamül dəyişikliyi ilə müştəri məmnuniyyətini artırmaq və daha geniş müştəri bazasına çatmaq üçün atdığı addım böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Murad Abdullayev
Fins.az