Fins.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, Alpinanın qurucusu Burkard Bovensiepen 1965-ci ildə Alpinanı quran ikona kimi tanınır. 1962-ci ildə o, 1500 modeli üçün Weber əkiz karbüratörünü hazırladı və bu, BMW satış şöbəsinin o zamankı rəhbərinin diqqətini cəlb etdi və Alpina məhsullarının yüksək keyfiyyətini sübut etdi.
1964-cü ildə Almaniya Federal Nəqliyyat Nazirliyi Alpina-nı tam hüquqlu avtomobil istehsalçısı kimi tanıdı və Alpina-da dəyişdirilmiş avtomobillərin orijinal BMW VIN-ə əsaslanan Alpina üçün xüsusi avtomobil identifikasiya nömrəsinə malik olmasını təsdiq etdi. Alpina-nın dəyişdirilmiş məhsulları BMW M ilə ziddiyyətdən qaçmaq məqsədi daşıyır və ümumiyyətlə ciddi idman avtomobilləri deyil, daha rahat və dəbdəbəli modellər istehsal edir.
BMW ilə illərdir əməkdaşlıq edən Alpina BMW Group tərəfindən alınıb və bu əməkdaşlıq 2025-ci ilin sonunda başa çatacaq. Lakin bu tarixə qədər Alpinanın əməliyyatı dəyişməyəcək. İki şirkətin yüksək səviyyəli menecerləri Alpinanın BMW və Rolls-Royce arasındakı fərqi aradan qaldırmaq və onları daha premium brendə çevirmək üçün nəzərdə tutulduğunu irəli sürdülər.
Son hesabatda B7-nin 2026-cı ilin əvvəlində gəlməsi gözlənilən yenilənmiş 7 Series ilə geri dönəcəyi bildirilir. Bununla belə, BMW-nin Luxury Class vitse-prezidenti Kristian Tschurtschenthaler tərəfindən edilən açıqlamaya görə, 3 Series əsaslı B3 və D3 kimi aşağı seqmentli modellərin gələcəyi o qədər də parlaq görünmür. "Beləliklə, kimsə 250.000 və ya 300.000 avroya Alpina alarkən B3 svetoforuna yaxınlaşsa, məntiqlidir?" Tschurtschentaler deyib.
Murad Abdullayev
Fins.az