Lotus gözlənilən flaqman modeli Emeya-nı Nyu-Yorkda keçirilən möhtəşəm tədbirdə təqdim etdi. Əvvəllər Type 133 kimi tanınan bu dördqapılı elektrikli sedan Tesla Model S və Porsche Taycan Turbo kimi tanınmış rəqiblərə yeni bir çağırış təqdim edir. Bu, həmçinin Lotus üçün texnoloji sıçrayışa işarə edir və markanın Opel Omega əsaslı Carlton-dan sonra istehsal olunan dördqapılı sedan seqmentinə qayıdışını təmsil edir.
Fins.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, Emeyanın dizaynı ilk növbədə aerodinamik faktorları əhatə edir. Sedan qabaqda aerodinamik səmərəliliyi artırmaq və qapalı halda sürtməni azaltmaq üçün istifadə edilən aktiv radiator barmaqlığı ilə gəlir. Bundan əlavə, sedanda aktiv ön spoyler, aktiv motor idmanından ilhamlanmış diffuzor və trasda üstün tutuş üçün idarəetməyə töhfə verən aktiv arxa spoyler var.
Emeya öz infrastrukturu ilə Eletre ilə eyni platformadan istifadə edir və Geely-nin Davamlı Təcrübə Arxitekturasından (SEA) qaynaqlanan xüsusi Elektrik Premium Arxitektura (EPA) platformasını qəbul edib. Emeya-nın gözlənilən diapazonu WLTP dövrəsində 600 km məsafəni təklif edən Eletre ilə oxşardır. Emeyanı qidalandıran 102 kVt-saatlıq batareya paketi Eletredəkindən bir qədər kiçik olsa da, 350 kilovat sürətli doldurma qabiliyyətinə malikdir. O, cəmi beş dəqiqəlik doldurma ilə 150 km məsafə əlavə edə bilər və 350 kVt DC sürətli şarj cihazı ilə 10-dan 80%-ə qədər doldurmaq üçün cəmi 18 dəqiqə vaxt lazımdır.