2024 Mercedes-AMG GT keçən həftə Monterey Avtomobil Həftəsində təqdim edilib və əvvəlki nəsillə müqayisədə əsaslı dəyişikliklərə məruz qalıb.
Fins.az xəbər verir ki, indi kabriolet AMG SL ilə birləşdirilən yeni GT daha böyük, daha praktik və daha dəbdəbəli olub. İlk baxışdan köhnə GT-nin ciddi idman xarakterindən geriyə addım kimi görünür. Lakin AMG məhsul meneceri Kevin Uayldın sözlərinə görə, AMG GT müştərilərinin istədiyi məhz budur.
"Çox vaxt performanslı bir avtomobil istəyəndə onun iki yerlik və yüngül olması lazım olduğunu düşünürsən," Wilde deyir, "amma seqmentdə avtomobil axtaran digər yarısının daha praktik və funksional bir şey axtardığını başa düşmürsən."
Köhnə Mercedes-AMG GT həmişə Porsche 911-in rəqibi kimi yerləşdirilib və 911 uzun müddətdir ideal gündəlik idman avtomobili hesab edilib. Və AMG performans baxımından Ştutqartın ən yaxşısı ilə bərabər idi. Bununla belə, GT adi ssenarilərdə 911-ə yaxınlaşmadı. Yeni vasitə bu vəziyyəti dəyişmək məqsədi daşıyır.
İkinci nəsil GT 2021-ci ildə təqdim edilən AMG-eksklüziv SL ilə eyni MSA platformasına əsaslanır və ona daha ənənəvi nisbətlər və daha geniş bədən quruluşu verir. Mühərrik indi tamamilə ön tərəfdə yerləşdirilib və əvvəlki versiyanın ön orta yerləşdirilməsi ilə müqayisədə fərqli görünüşə malikdir. Wilde deyir ki, müştərilər yeni GT-ni şəxsən görəndə avtomobilin niyə kiçik edildiyini, lakin əslində GT-dən daha uzun, enli və hündür olduğunu soruşdular.
Onu da qeyd edək ki, ümumi interyer dizaynı baxımından GT SL ilə demək olar ki, eynidir, lakin onun mərkəzi sensor ekranının parıltıya qarşı burulma funksiyası yoxdur. GT buraxılış zamanı nümayiş olunan performans oturacaqlarına sahib olacaq; Wilde, bunların SL üçün təxirə salındığını, lakin tezliklə rodster modelində satışa çıxarılacağını bildirir. Oturacaqlar daha aqressiv dayaqlara və sabit başlıqlara malikdir və uzun sürmək üçün kifayət qədər rahatdır, baxmayaraq ki, standart oturacaqlarda masaj funksiyası yoxdur.