Artıq bu mövzuda çox şey yazılıb və danışılıb, ancaq hər gün ilk dəfə avtomobil alanlar var və mühərrik bölməsinin həmişə yaxşı, təmiz vəziyyətdə olmasını necə təmin etməklə maraqlanırlar. Əslində mükəmməl təmizliyə nail olmaq (toz nəzərə alınmır) o qədər də sadə deyil. Təmizlik istəyiriksə, hər şeydən əvvəl yağla məşğul olmalıyıq.
Məsələ burasındadır ki, əgər haradasa aralıq (prokladka) aşınıbsa və ya qutudakı rezin aralıq (salnik) sıxılıbsa, məsələn, yağ yavaş-yavaş oradan axır, hansı ki, toz düşür və çox çirkin çatlar əmələ gəlir, bəzən isə əgər uzun müddət aradan qaldırılmasa, onda bütün qatlar çirklənir.
Bildiyiniz kimi, bundan yaxa qurtarmaq yalnız aralıqları, rezin aralıqları dəyişdirməklə edilə bilər... Hər halda bu faydalı olacaqdır. Anlayırsınız ki, yağ sürət qutusundan çıxırsa, siz bir anda həmin anı əldən verə bilərsiniz və yağ aclığı səbəbindən qutu sıradan çıxacaq. Üstəlik, hər avtomobildə sürət qutusunun yağ çubuğu (şup) yoxdur.
Beləliklə, ilk addım aralıqları dəyişdirmək idi.
İndi bütün qorunmanın yerində olduğundan əmin olmalısınız. Bu ikincidir.
Bu karterin, generatorun (əgər aşağıdadırsa) qorunmasına aiddir. Mühərrik bölməsinin altına çirklərin düşməsinə maneə olan qanad altlıqları və digər plastiklər. Əgər bir şey yoxdursa, mütləq alıb və quraşdırmalısınız. Onlar ucuzdurlar.
Bəziləri hətta müstəqil olaraq olmamalı yerlərdə də plastik qoruyucu bərkidirlər. Amma insanlar çirklərin dəliklərdən düşdüyünü görürlər və buna görə onu bağlayırlar.
Üçüncüsü. Mühərrik bölməsinin yuyulması. Köhnə yağı mühərrikdən yumaq o qədər də asan olmadığı üçün bunu xüsusi kimya ilə mütəxəssislərə təqdim etmək lazımdır.
Proseduru özünüz də həyata keçirə bilərsiniz, ancaq generator kimi, müxtəlif modullar və s. şeyləri selofan ilə bağlamaq daha yaxşıdır. Ona görə ki, yuyulduqdan sonra avtomobil işə düşsün!
Dördüncüsü, ən asanı
Avtomobilin su kanallarını təmiz saxlayın. Mühərrik bölməsi qapağı altında su xüsusi hazırlanmış kanallarla axır.
Avtomobil ağacın altında qaldıqda, yarpaqlar və digər zibillər oraya düşə bilər. Tıxanmış kanal səbəbindən çirkli suyun bir hissəsi mühərrik bölməsi qapağı altına dama bilər. Sadəcə, hərdən mühərrik bölməsi qapağını açın və zibili təmizləyin. Təbii olaraq tozu dəsmal ilə silin. Onda mühərrik bölməniz həmişə mükəmməl təmiz olacaqdır.
Nəzəriyyə olaraq, avtomobilin ümumiyyətlə buna ehtiyacı yoxdur, bu estetik gözəllik üçün, yəni özünüz üçün edilir.