Əyləc yastıqlarının dəyişdirilməsi bir çox avtomobil sahibinin öz əlləri ilə edə biləcəyi sadə və kifayət qədər məhşur bir əməliyyatdır. Ancaq təcrübəli sürücülər və hətta təcrübəli xidmət işçiləri tez-tez mexanizmin tıxanmasına, bəzən hətta yanğına səbəb olan səhvlərə yol verirlər.
Ön üçün otuz min, arxa üçün isə altmış min kilometr – orta hesabla müasir avtomobillərdə bu qədər əyləc yastığı "gedir". Bu, onların getməli olduqları minimumdur. Ancaq bəzən zavod kitabçalarından olan bu rəqəmlərin reallıqla əlaqəsi olmur – bəzən fərq 50%-dən çox olur. Təəssüf ki, sürücünün xeyrinə deyil. Və bu an səni rahat buraxmayan fikir ilə məşğul olmağın vaxtı gəldi: mən nəyi səhv etdim?
Disk əyləclərində, müasirləri tərəfindən sevilməyən "barabanlar"dan fərqli olaraq, ayırıcı mexanizmi, yaylar yoxdur. Sürücü pedalı buraxır, sistemdəki təzyiq düşür və yastıqlar ayrılmalıdır. Ancaq bu həmişə belə olmur. Bunun səbəbini axtarmaq üçün yastıqların özlərinin seçimindən başlanmalıdır.
Markalar və nailiyyətlər, təcrübələr və nəticələr haqqında danışmaq yalnız avtomobil sahibinin saxta deyil, həqiqi bir məhsul əldə etmə şansı olduqda mümkündür. Əksər hallarda, mağazaların rəflərində tez-tez ölçüyə görə uyğun olmayan saxta məhsullar olur. Daha kiçik və ya daha böyük, saxta yastıqlar düzgün olmayan forma şəklində və ya pis yığılmış, hissənin əsasdan ayrılmasına və sonradan dəyişdirilməsinə səbəb olur.
Mağazaya gələrək yeni ehtiyat hissələr almaq üçün köhnə, özünüzlə köhnə, vaxtı keçmiş yastığı götürməkdən və yenicə aldığınız ilə müqayisə etməkdən çəkinməyin. Nəticə, bəzən sadəcə təəccüblüdür.
Səhv ölçülü yastıqlar, hansı ki, ən yaxşı halda usta tərəfindən yonulur, ən pis halda isə - artıq bir neçə on min kilometrdə tıxana bilər. Belə bir təmirdən sonra nəinki yastıqları, həm də qızmış "support"u dəyişdirməlisiniz. Uğur üzünüzə gülməzsə, təkər tıxanacaq. Bundan sonra nə baş verəcəyini təsəvvür etmək qorxuncdur.
Yastıqları dəyişdirərkən "support"u metal bir fırça ilə təmizləməklə yanaşı, yastıqların bütün oynaqlarını və "qulaqlarını" xüsusi qalın yüksək temperaturlu yağla yağlamaq lazımdır. Onda və yalnız bundan sonra mexanizm axımlı işləyəcək və tıxanmayacaq. Ancaq ən vacib şey - istiqamətçilərin yağlanmasıdır. Bu əməliyyat vaxt və istehlak materiallarına qənaət etmək üçün "ehmalca" unudulur, ancaq əyləclərin daha uzun müddət davam etməsinə imkan verən bu sadə hərəkətdir.
İstiqamətləndiriciləri izləməsəniz, onda onlar köhnəlməyə başlayırlar və sökülmələrə səbəb olurlar. Ancaq ən kədərlisi və ən bahalısı - həddindən artıq istiliyin səbəb olduğu yarım çevrələrin deformasiyadır. Bir ay bükülmüş yastıqlar ilə gəzərək, bütün supportları əvəz etməklə "toqquşa" bilərsiniz, çünki yarım çevrni ayrıca almaq demək olar ki, mümkün deyil.
Bütün hissələri təmizlədikdən və yağladıqdan sonra yeni yastıqlar qoyub sistemi yığa bilərsiniz. Təkər öz yerində olduqda, döyüşə tələsməyin, əyləcləri sıxın-buraxın. Və "əyləclər" haqqında xatırlayın. Maye yalnız əlavə edilməməlidir, həm də vaxtaşırı və kifayət qədər tez-tez tamamilə dəyişdirilməlidir, çünki bu, hiqroskopikdir. Yəni suyu udur və tez bir zamanda xüsusiyyətlərini itirir.