AVTO

27 Aprel

Avtomobilinizin solğun faralarını özünüz də parlaq edə bilərsiz - QAYDALAR

Müasir avtomobillərin fənər bloku bahadır - istər LADA olsun, istərsə də Mercedes. Onun xidmət müddəti və iş keyfiyyəti birbaşa istehsalçıdan deyil, həm də avtomobil sahiblərindən də asılıdır. Fənəri daha uzun müddət və daha yaxşı işıqlandırması üçün necə etməyi Avtosfer.az portalı xatırladacaq.

Çox vaxt fənərlər üç səbəbə görə "ölür": lampa yanır, önqoruyucu "turşuyur" və ya fiziki təmasdan. Sadə sözlərlə - qəzaya düşmə. Lakin zaman keçdikcə hətta lampaları dəyişdirsəniz belə və qəzalardan uğurla qaçsanız da, işıqlandırma cihazları yenə də “kövrəlməyə” başlayır: solğun işıq saçırlar, yollar zəif işıqlandırırlar və artıq birbaşa vəzifələrinin öhdəsindən gələ bilmirlər. Konstruktiv aşınma? Cihazın qocalmasını əhəmiyyətli dərəcədə gecikdirə biləcək bir neçə sübut edilmiş vasitə var.

Əvvəla, qəribə də olsa fənərləri mütəmadi olaraq yuymaq lazımdır və yalnız "əsas" tərəfdən deyil. Ancaq "fasaddan" başlamağa dəyər: zaman keçdikcə plastikdə çoxlu miqdarda çirk, ərp və digər "istismar izləri" yığılır, bu da elementin işıq ötürülməsini azaldır. Onları yuyucu vasitə ilə çıxartmaq işə yaramayacaq: ya xüsusi bir "kimya" ya da incə bir aşındırıcı lazımdır. Əgər, əl artıq dəriyə çatıbsa - hamımız plastikin üst təbəqəsinin istifadə olunan lampalardan necə çıxarıldığını və parlaq işıq verməyə başlayır - onda sadə bir qaydanı unutmayın. Fənəri "islanmış" cilalamaq lazımdır: nəinki cihazın özünü, həm də aşındırıcı materiali islatmaq lazımdır.

Bundan sonra, mühərrik bölməsini qaydasına salmalısınız: təkcə plastik deyil, həm də birləşdiriciləri yuyaraq oksidləri və çirkləri təmizləyin. Lampaya çatacaq kifayət qədər elektrik enerjisinin az olmasında günahkar bunlardır. Tellər parıldayan an - fənərlər də yaxşılaşacaq.

Xarici problemlər aydın olduqdan sonra daxili problemlərə keçirik: fənər - zamanla nəm yığan boşluqdur. Su boşluq tapacaq və hələ heç kim kondensasiyaya qarşı effektiv qorunma tapmayıb. Əvvəlcə H2O, sadəcə örtük və duman yaradır, sonra isə əsas işığın keyfiyyəti və miqdarının birbaşa asılı olduğu reflektorun(işıq qaytarıcı) məhv edilməsinə başlayacaq. Sürücü bu problemi nə qədər tez dərk etsə - azacıq qanla tapşırığın öhdəsindən gəlmək şansı daha çoxdur.

Və burada mütəxəssislər fənərin gizli boşluqlarına yerləşdirilməli olan incə tor və silisium jeli ilə qurudulmağı məsləhət görürlər. İkincisi, daxili telləri yoxlayın və emal edin. Bütün bu əməliyyatları yerinə yetirərək əsas işığı "zavod" vəziyyətinə qaytarmaq mümkündür.

Və nəhayət. Telləri yoxlamaqdan çəkinməyin! Elə də bahalı olmayan sadə multimetr avtomobilin elektrik elementlərinin qaçılmaz bir qəzası barədə məlumat verəcək və hətta bütün "pisliklərin" mənbəyini tapacaq. Rübdə bir dəfə ən çox "yüklənmiş" qovşaqları yoxlamaqla - o cümlədən, fənərləri - bir çox bahalı problemlərin qarşısını ala bilərsiniz. Nə mürəkkəb, nə də bahalıdır.