Əyləc diskləri bir neçə gündə paslanır və iki həftə ərzində supportlar turşuyur. Artıq belə bir avtomobillə getmək olmaz, avtomobil xidmət mərkəzləri isə bağlıdır. Bağ və ya qaraj şəraitində problemi necə həll etmək olar, Avtosfer.az portalı izah edəcəkdir.
Otuz günlük özünü təcrid etmək bir avtomobil üçün hökm ola bilməz, lakin bir çox qovşaqlar və qurğular belə asanlıqla satılmır. Xüsusilə - əyləclər. Onlar, bəzən 60 dəqiqədən sonra pasla örtülür, burada isə 720 saatlıq hesab üçün üzr istəyirik. Sadə bir vəziyyətdə aşağı sürətlə bir neçə əyləcə duracaqmı?
Avtomobillərin böyük əksəriyyətindəki əyləc diskləri çuqundan hazırlanmışdır - ancaq açıq idman avtomobillərindən başqa - buna görə də oksidləşmə adlı kimyəvi reaksiyaya məhkumdurlar. Üstəlik, dəmir parçası nə qədər isti olursa - oksigenlə reaksiya daha sürətli olur. Məsələn səsboğucusuna baxın.
Bir neçə günlük hərəkətsizlik, əyləc mexanizmlərini nazik pas təbəqəsi ilə əhatə edəcək, bu da həyətdən çıxmadan asanlıqla və tez ayrılacaq. Ancaq məcburi "zarafat" dövrünü artırsan, vəziyyət o qədər də nikbin olmayacaq. Xüsusilə, əgər avtomobil həqiqətən uzun müddət hərəkətsiz və hətta nəm qarajda qalarsa. Burada yalnız disklər deyil, həm də "support"lar ölüm əlamətlərini göstərməyə başlayır. Bir müddət sonra mexanizmlər yastıqları dəyişməyə imkan vermədən sadəcə turşulaşır. Pas, yeri gəlmişkən (çox olmasa da belə), hətta yeni yastıqlar da tez ləkələnəcək, disk isə qeyri-bərabər şəkildə örtüyə bürünə bilər, hansı ki, sükanda hiss olunacaq.
Normal şəraitdə, paslanmış hissələri dəyişdirmək və supportları xüsusi bir maye ilə islatmaq üçün avtomobili xidmət mərkəzinə (əlbəttə ki, təxliyə maşınında) aparmaq olardı. Bəs normal vəziyyət haradadır və Azərbaycan iqtisadiyyatı haradadır? Ehtiyat hissələri tezliklə 30-40 faiz bahalaşacaq, baxmayaraq ki, bəzi xəbər agentlikləri qiymətlərin əlli faiz artımından danışır, həmin avtomobil xidmət mərkəzləri isə bağlanıb. Vəziyyət şirkətlərin böyük əksəriyyətinin "qanuni" 30 gündən sonra açılmaması ilə daha da ağırlaşır. Görəsən, özünüz bir fırça götürməlisiniz, paslanmış və turşumuş mexanizmi sürtmək üçün saatlarla ovuşduracaqsınız?
Təəssüf ki, məsələyə fırça ilə kömək edə bilməzsən. Burada daha güclü bir şeyə ehtiyac var: məsələn, qumlama cihazı. Qum ilə hava, hissəni zədələmədən bütün oksidləri və çirkləri kifayət qədər tez yox edər. Yalnız paslanmaması üçün üzərini hər hansı bir mövcud örtüklə örtmək qalır. "Support"lar hava keçirməyən paketdən yeni çıxmış kimi görünəcəklər. Və disklər ilə də eyni hekayə olacaq: avtomobil dayanmışdı, disklərdə torna ilə təmizləmək üçün heç bir aşınma yoxdur, buna görə də qumlama işləri kifayətdir. Yeganə sual, cihazı haradan əldə etmək olar?
Təəccüblüdür ki, bu cür avadanlıqları demək olar ki, hər qaraj kooperativində tapmaq olar: kimsə tikintidə "qumlama"dan istifadə edir, kimsə avtomobil təmirində. Beləliklə, qonşularla münasibətlər həqiqətən yaxşıdırsa və qarajdankənar borclar yoxdursa, proses az və ya çox xərclə edilə bilər.
Nəzəri cəhətdən, hətta onu ala bilərsiniz: ən ucuz və asan seçim təxminən 200-300 AZN-ə başa gələcək, kamerası olan cihaz rahatdır - təqribən 500 AZN-ə başa gələcək. Yalnız qumlama cihazının işləməsi üçün həqiqətən hava axını yaratmalı olan güclü bir kompressora ehtiyacınız olduğunu unutmayın.
Qumlama - inanılmaz dərəcədə maraqlı bir prosesdir, buna görə başınızı itirməməyiniz və bütün avtomobili "qum" etməməyiniz vacibdir. "Gələcəyə Qayıt"ın avtomobillərində alınmayacaq, çünki John Deloreanın əfsanəvi avtomobili alüminiumdan hazırlanmışdı.