Azərbaycan yollarındakı deşilmiş təkərdən heç kim sığortalanmayıb: yolun hərəkət hissəsindəki metal qırıqları, mismar, şüşə qırığı və digər iti əşyalar, habelə asfalt da özünün "çirkli əməlini" həyata keçirir.
Ancaq təkəri, səhv seçilmiş alətlə "ehtiyat təkəri" ilə əvəz etmək istəyiniz əsl fəlakətə çevrilə bilər. Minimum səylə necə dəyişdirmək lazım olduğunu Avtosfer.az portalı danışacaq. Deşilmiş təkəri minimal vaxt, səy və əsəblə dəyişdirmək üçün etibarlı bir alətə sahib olmaq daha yaxşıdır.
Hazırlıq, necə deyərlər - problemin həlli üçün ilk addımdır. Hər şeydən əvvəl qaldırıcıya diqqət yetirmək lazımdır. Ən çox avtomobil üçün standart alət dəstlərində bir rombvari vint açan qoyulur. O yüngüldür və nisbətən az yer tutur. Bu müsbət tərəfi, amma onun kifayət qədər mənfi cəhətləri də var. Bu mexanizmlə işləmək üçün yalnız mükəmməl hamar yol səthi uyğun gəlir. Çox kiçik bir dəstək sahəsinə sahibdir və boş torpaqda yerə girəcəkdir. Maili bir səthdə avtomobilin ondan düşməsi riski böyükdür. Avtomobilin çəkisi və yer səthindən hündürlüyünə görə düzgün seçilmiş hidravlik qaldırıcıddan istifadə etmək daha rahat və daha təhlükəsizdir. Burada üç əsas çatışmazlıq var - büdcədənkənar qiymət yapışqanı və cihazın özünün ağırlığı, əlavə olaraq, belə bir qaldırıcı daha çox yer tutur. Balon açarı qismində uzun qoldan istifadə etmək rahatdır.
Məlumdur ki, qol nə qədər uzun olsa, sıxılmış və ya bərkimiş vinti fırlatmaq daha asandır. O ucuz deyil, amma təcrübə göstərir ki, etibarlıdır və davamlı ərintilərdən hazırlanmışdır. Əlbətdə ki, atasının "Moskviç"indən olan balon açar olduqca davamlıdır - mübahisə edə bilməzsən, amma əl tutacağı xeyli qısadır. Artıq pul varsa, istehsalçı tərəfindən tövsiyə olunan boltları bərkitmək üçün dinamometr açarı ala bilərsiniz.
Açara altıyönlü başlıq uyğunlaşdırılır, tökmə diskləri olan avtomobil sahibləri bu məsələdə xüsusilə diqqətli olmalıdırlar. Sonuncularda - boltun ətrafında müxtəlif diametrlərdə olan dərin dəlikləri olur. Və rast gəlinən ilk "baş" sadəcə daxil olmamaq riskini daşıyır. Mağaza, guya daha rahat çox yönlü bir başlıq təklif edə bilər. Bunu almağa dəyməz, çünki bərkimiş boltun kənarlarına sadəcə "sığal" çəkə bilərsiniz. Ayrıca, sirrləri də qeyd etmək lazımdır. Keyfiyyətsiz "gizli" boltlar açarları kimi qırılmağa meyllidir. Sonuncular isə belə olur, hətta itirilir. Üstəlik, bu kimi hallara tez-tez rast gəlinir. Hətta, firma bərkidicilərinin istifadəsi qırıq boltu çıxarmaq üçün uzun və ağrılı cəhdlərin olmamasına zəmanət vermir. Yaxşı bir avtomobil xidmət mərkəzində problemi həll edəcəklər, amma hamısında belə işə yaxın durmayacaqlar. Nəticədə - pul, vaxt və əsəb xərcləyəcəksən.
Lakin, uzun tutacaqlı balon açan ilə bərkimiş boltu fırlatmaq həmişə mümkün olmur. Bu məsələdə ilk köməkçi, xalq arasında məhşur olan "maye açar" kimi tanınan nüfuz edən sürtgüdür. Bol-bol turşulaşmış bolta tökmək və bir müddət gözləmək lazımdır. Ümumiyyətlə, balon qabındakı təlimatlara əməl edin. Əgər, nə uzadılmış balon borular, nə "maye açar" kömək etmirsə, onda "ağır artilleriya"nı - portativ qaz qızdırıcısını işə salmağın vaxtı gəldi. Bərkidiciləri, diskin dekorativ örtüyünü korlamamaq üçün son dərəcə ehtiyatlı qızdırmaq lazımdır.
Əlbəttə ki, elementar təhlükəsizlik qaydalarını nəzərə almalısınız və məsələn, yanacaqdoldurma məntəqəsinin həyətində qızdırıcını istifadə etməməlisiniz.Avtosfer.az