Jaguar Land Rover qrupu Ford ilə əməkdaşlıqda hazırlanmış 4,4-litrlik səkkizsilindrli dizel mühərrikindən tamamilə imtina etməyi planlaşdırır. Bayraqdar turbodizeli iki elektrikləşdirilmiş turbokompressorlu altısilindrli mühərrik ilə əvəz olunacaqdır. Yeni mühərriklərin ilin sonuna qədər Range Rover və Range Rover Sport modellərində tətbiq ediləcəyi gözlənilir.
Səkkizsilindrli mühərrikdən imtina edilməsi avtomobillərin dinamikasına təsir göstərməyəcəkdir: 350 at qüvvəli qurğuya malik olan Range Rover Sport modeli ilk "yüzlüyü" 6,5 saniyəyə yığacaq və 225 km/saata qədər sürətlənəcəkdir. Eyni zamanda, hibrid qurğularına keçid yanacaq səmərəliliyini artıracaq və ekoloji standartlara cavab verəcəkdir.