AVTO

06 Mart

Ucuz qiymətə istənilən avtomobilin səs-küyünü necə kəsək?

Küləyin və təkərlərin səs-küyü, eləcə də digər yol səsləri bir neçə illik istismardan sonra istənilən avtomobilin salonuna püskürür.

Bəs magistralın "saundtrek"i yeni avtomobilin içərisindəki havanı vurursa nə etmək olar? Bunun üçün velosiped kəşf etməyə dəyməz. Avtosfer.az portalının aşkar etdiyi hazır bir həll yolu artıq var. Salondakı səs-küy problemi yerli sürücüləri çoxdan düşündürürdü: "Jiquli", "Moskviç" və "Volqa"larda bu seçim standart olaraq mövcud deyildi, ancaq Ulyanovsk Avtomobil Zavodunun işi haqqında sadəcə susmaq daha yaxşı olardı. Xarici avtomobillərin dərindən istifadə olunmasına baxmayaraq, ilk dadını dadaraq, sərnişin salonundakı sükut barədə düşünməyə başladılar. Yaxşı şeylərə tez öyrəşirlər. Beləliklə, azərbaycanlıların daima diqqət etdikləri tüninq, musiqi hazırlıqları və bir çox digərlərinin ayrılmaz hissəsinə çevrilən "səs-küy" dövrü başladı.

Uzun illər ağlını idarə edən sedanlarla hər şey çox aydın idi. Lakin sonradan bütün zolaqların krossoverləri ilə əvəzlənən heçbek və universallarının məhşurıuğu səs-küyün "işğalçılarına" verildi: salon ilə birləşdirilmiş yük yeri düzgün desibellər(səs nizamlayıcı) əlavə etdi. Uzun müddət çarəsiz bir həll yolu axtardılar, döşəmə və divarları örtük materialı və kimya sənayesinin digər məhsulları ilə örtdülər. Yeri gəlmişkən, uyğun olaraq iy verdi. Lakin çətinlik orada qaldı: gövdə həmişə səs-küylü idi, qapıdan kənar səslər çıxırdı. Rezin örtüyünün dəyişdirilməsi yaxşılaşma yaratdı, ancaq problemi həll etmədi. Və bu zövq çox şeyə dəyərdi: Pajero və ya Prado-nun beşinci qapısını bir parça ilə sarımaq olduqca çətindir və material özü də bahalı idi. İki qatda bir qayda olaraq çıxmırdı - qapı bağlanması zamanla dayandı. Qərar həmişə olduğu kimi, koronavirusun vətənindən gəldi. Çinlilər zavod istehsalına kömək etmək üçün əlavə təmin edilə bilən xüsusi bir aralıq doldurucusu (uplotnitel) hazırlamağı öyrəndilər. Sıxmır, mane olmur, lakin səs-küyün azaldılmasını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır. Belə bir incəliyi olan avtomobil, məsələn, zavod istehsalından daha səssizdir və hətta döşəmədə və damda əlavə "səs-küy" ilə təchiz olunmuşdur.

Yeri gəlmişkən, salon "dərəcəni" daha yaxşı saxlayır: qışda isti, yayda daha sərin. Lent ikitərəfli yapışqan yapışdırılır, möhkəm dayanır və temperaturun təsiri altında aralanmır, elə də ucuz deyil. Özünüz quraşdıra bilərsiniz: səthi təmizlədikdən və yağsızlaşdırdıqdan sonra qapının ətrafı boyu səliqəli yapışdırın. Ölçməyə və kəsməyə tələsməyin - əvvəlcə yapışdırmaq daha yaxşıdır, sonra isə kəsmək. "Bir parça yapışdırın" variantları burada işləmir. Birləşəcək yeri ən gizli yerə qoymağa çalışaraq, bütöv şəkildə hazırlamaq lazımdır. Məsələn, qapı oynağında (petlya). Tez-tez qapı və yük yerinin əlavə səs izolyasiyası universal pəncərə doldurucularından istifadə edilməklə aparılır. Bu fikir artıq iki səbəbə görə aktual deyil: birincisi, bir tikinti doldurucusunun dəyəri olduqca yüksəkdir, çinlilər isə daha ucuz bir həll təklif edirlər. İkincisi, tikinti "rezin lenti" daha tez köhnəlir.

Beləliklə, "Amerika kəşf etməyə" dəyməz - hazır həllərdən istifadə edin və avtomobildə sükutla gəzintidən zövq alın.