Qar yağarkən yolun səthi ağ örtüyə bürünür və əksər sürücülər "sürüşməyin" və çuxura uçmağın təhlükəsini bildikləri üçün ehtiyatla və yavaş sürürlər. Yağışlar müşahidə edilmədikdə, asfalt isə təkərlərin altında sakitcə qaralırsa, bir çox sürücülər üçün avtomobil qara asfaltın üzərində də buzun üzərindəki inək kimi davranması böyük sürpriz olur. Avtosfer.az portalı bunun niyə baş verdiyini araşdırdı. Məlum oldu ki, qışda təmiz asfaltın avtomobil üçün sürüşkən olmasının iki səbəbi var. Birincisi, reagentlərin (kimyəvi termin) istifadəsi səbəbindən gözə görünməyən nazik buz və ya sürüşkən palçıqla örtülə bilər. İkincisi, qarsız təmiz bir səthdə mismarlanmış təkərləri olan bir avtomobil heç bir şəkildə yol səthi ilə təsirli bir təmasa sahib deyil. Bunlar zahirən təmiz asfalt üzərində qəfil idarəetməni itirmək üçün obyektiv şərtlərdir. Onları yadda saxlasanız və lazımi qaydada idarə etsəniz, hər şey qaydasında olacaqdır.
İnsan faktoru
Sürüşkən səthlərdə idarəetmənin itirilməsinin subyektiv səbəbləri müdaxilə etmədikdə və sürücünün hərəkətləri dəqiq olduğu təqdirdə bu doğrudur. Onların bir çoxu təmiz asfalt görəndə avtomatik olaraq "yay rejimini" işə salırlar. Və bəziləri üçün isə heç vaxt sönmür...
Bu, məsələn, kəskin sükan idarəetməsində ifadə olunur. Avtomobil düzünə və birbaşa qara asfalt üzərində gedir, lakin bir anda daha sürüşkən yerə dəyərək bir qədər yan tərəfli gedir. Və burada sürücü "süründürməçidən" qorxaraq hamar və dəqiq bir uyğunlaşma yerinə, avtomobili tez bir zamanda kursa qaytarmağa çalışaraq sükanı kəskin şəkildə hərəkət etdirir.
Göylərə uçaq?
Belə bir dəqiq sonluğa - qarşıdakı zolağa çıxmaqla və ya dirəyə çırpmaqla - necə deyərlər "düz yerdə" gözlənilməz və qəfil idarəetməni itirməyin başqa bir variantı. Bu, məsələn, ötmə zamanı baş verir. Yolda qar olmamasından rahat olan sürücü sürətlə aşağı sürət ilə hərəkət edən avtomobili ötüb keçir və keçəndən sonra sürəti təhlükəsiz həddə qədər salmağa qərar verir. Ancaq qaz pedalını çox kəskin şəkildə sərbəst buraxaraq bunu edir.
Nəticədə, bir anda aparıcı təkərlərin fırlanması mühərrik tərəfindən kəskin şəkildə yavaşıdılır və avtomobil sürüşməyə təhrik edilir. Əksər hallarda, hətta təcrübəli bir sürücünün də avtomobili o vəziyyətdən çıxartmağ çatdırmır. Lakin təcrübəli, əvvəlcə ötüb keçdikdən sonra kəskin şəkildə "qaz" pedalını buraxmayacaq...
Qazdan imtinayədək
Sürətləndirici (akselerator) ümumiyyətlə sürücü ilə zahirən təmiz, lakin əslində sürüşkən bir yolda pis zarafatlar etməyi sevir. Məsələn, döngədə, hətta minimum sürətdə. Yayda olduğu kimi daha da bərk sıxdın, amma avtomobil idarəetməni itirdi.