Avtomobil dünyasının daim hərəkətli, yenilənən və sürətli olması həvəskarlarının diqqətini qoruyub saxlayır. Bəs tarixdə ən çox satılan avtomobilin hansı olduğunu düşünmüsünüzmü?
Fins.az Banco.az-a istinadən müvafiq mövzuyla bağlı məqaləsini təqdim edir.
Hazırda dünyanın ən çox satılan avtomobil istehsalçısı olan Alman nəhəngi Volkswagen Beetle və Golf modelləri ilə məqaləmizdə yer alıb. Avtomobil tarixinin ən nəhəng modellərindən biri olan Beetle ilk dəfə 1968-ci ildə "The Love Bug" adlı film ilə böyük populyarlıq qazandı. Elə həmin dövr nəqliyyat vasitəsinin ən çox satıldığı il olmuşdu.
Sözügedən model zaman keçdikcə populyarlığını itirdi. 1938-ci ildən bəri 22,7 milyondan çox satılan Volkswagen Beetle, hazırda istehsaldan çıxsa da, yenə də bütün dövrlərdə ən çox satılan vasitələrdən biridir.
Avtomobil sənayesinin yüksək qiymətləndirdiyi model: Beetle
Alman nəhənginin digər məşhur modeli Golf, 2017-ci ilin martında Ford Fiestaya yenilənənə qədər yeddi il ərzində Avropanın ən çox satılan avtomobili olmuşdur. Bu yaxınlarda təqdim olunan 2020 versiyası ilə yüksək qiymətləndirilən vasitə bu günə qədər dünyada 35 milyondan çox satılıb.
Əlbəttə ki, ən çox satılan avtomobillər arasında Amerika istehsalçısının olmaması gözlənilməzdir. 38 ildir Amerikanın ən çox satılan avtomobili olan Ford F-Series qlobal satışlarda da üstündür. 71 illik tarixə malik olan nişanlı mikroavtobusun 2019-cu ilə qədər dünyada 38 milyondan çox satışı həyata keçirilib.
Gəlib çıxdıq məqaləmizin əsas nöqtəsinə..
1966-cı ildə debüt edən və yarım əsrdən sonra dünyada 49 milyondan çox satılan Toyota Corolla dünyanın ən çox satılan avtomobil modelidir. Əlbəttə ki, Corolla bu günə qədər estetik baxımdan ən gözəl avtomobil hesab olunmur. Nəzərə alaq ki, bir vasitənin satış göstəricilərinə etibarlılığı, markası və qiyməti də təsirsiz ötüşmür.
Heç vaxt öz nüfuzunu itirməyən avtomobil Toyota Corolla
Yapon avtomobil nəhənginin maşınları həmişə müştərilərin gözündə inam hissi yaradıb. Corolla 2020-nin baza qiyməti rəqibləri ilə bərabərdir. Bu, da sənayedəki rəqabət üstünlüyünü qorumağa imkan verir.