Fins.az - 2024-cü ildə qlobal banan bazarı 140,84 milyard ABŞ dollarına çatmaqla yeni zirvəyə qalxır.
Bu artım əsasən sağlam qidaya olan tələbatın artması, ekoloji və üzvi məhsullara yönəlmə, həmçinin bananın qida sənayesində geniş istifadəsi ilə əlaqələndirilir. Xüsusilə, banan unu kimi məhsulların məşhurluğu artaraq çörəkçilik və sağlam qida sektorlarında yeni imkanlar açır
İstehsalda lider regionlar Asiya-Sakit Okean bölgəsi banan istehsalının 55%-dən çoxunu təmin edir. Hindistan ən böyük istehsalçı kimi liderliyini qoruyur, onu Çin və İndoneziya izləyir. Hindistan əsasən daxili tələbatı ödəsə də, Ekvador qlobal ixracda lider olaraq dünya üzrə banan ixracının 26%-ni təşkil edir. ABŞ isə əsas idxalçı olaraq 16.7% paya malikdir
Sağlamlıq və Enerji Mənbəyi: Bananlar təbii enerji mənbəyi kimi populyarlıq qazanır və idman içkilərinə alternativ kimi təqdim olunur.
İqlim Çətinlikləri: Tayfunlar, quraqlıqlar və daşqınlar istehsalı çətinləşdirərək qiymətlərin dəyişkənliyinə səbəb olur
Banan bazarı innovativ yanaşmalar və davamlı kənd təsərrüfatı üsulları ilə inkişafını davam etdirir.